صفحه اصلی / اتمام گازرسانی به مناطق شهری تا آخر سال آینده

اتمام گازرسانی به مناطق شهری تا آخر سال آینده

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از اتمام گازرسانی به شهرهای استان تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به سومار به دلیل نداشتن سکنه فعلاً در دستور کار نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سیروس شهبازی از اتمام کار گاز رسانی به شهرهای استان تا پایان سال آینده خبر دا و آن را مستلزم تأمین اعتبارات لازم دانست.
وی از بهره‌مندی ۲۷ شهر استان کرمانشاه از نعمت گاز شهری خبر داد و تصریح کرد: ضریب نفوذ شبکه گاز در نقاط شهری استان هم اکنون حدود ۹۹ درصد است.
شهبازی گفت: هم اکنون شهرهای از گله، سو مار، ریجاب، نوسود و نودشه مجهز به گاز شهری نیستند و دلیل آن نیز جمعیت پایین این مناطق است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه جمعیت مناطق فوق را ۱ درصد جمعیت شهری دانست و افزود: در صدد گازرسانی به این مناطق هستم و عملیات اجرایی شبکه داخل شهر برای شهرهای نودشه و نوسود در حال انجام است.
وی تصریح کرد: مسیر این مناطق صعب العبور است و به همین دلیل عملیات گازرسانی به آنها مقداری سنگین و زمانبر خواهد بود.
شهبازی گفت: کار گازرسانی به شهر زلزله زده ازگله نیز در حال انجام بود اما اکنون به دلیل بروز مشکلاتی متوقف شده است.
وی از اخذ مجوز جدید گازرسانی به ازگله از شرکت ملی گاز خبر داد و گفت: مراحل آن نیز در حال انجام بوده و به زودی عمکلیات آن برون سپاری و اجرا می‌شود.
این مسئول افزود: گازرسانی به شهر ریجاب نیز در دست اقدام بوده و به زودی پیمانکار آن انتخاب و مناقصه آن انحام می‌شود. گازرسانی به سومار نیز به دلیل نداشتن سکنه فعلاً در دستور کار نیست.
وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به مناطق شهری استان و ۴ شهر نوسود، نودشه، ازگله و ریجاب در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.