صفحه اصلی / تولید کفاشان دست‌دوز تهران ۵۰ درصد کاهش یافته است

تولید کفاشان دست‌دوز تهران ۵۰ درصد کاهش یافته است

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با بیان اینکه ۶ هزار و ۲۰۰ واحد کفش دست‌دوز در تهران داریم، گفت: مجموع تولید سالانه کفاشان دست‌دوز تهران به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با بیان اینکه ۶ هزار و ۲۰۰ واحد کفش دست‌دوز در تهران داریم، گفت: مجموع تولید سالانه کفاشان دست‌دوز تهران به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بسیج، رسول شجری درباره وضع بازار اظهار کرد: بازار همچنان در رکودی عمیق قرار دارد و سایه رکود بر کفش ایرانی بسیار سنگین شده است و فعالان این صنف با مشکلات زیادی مواجه‌اند.
وی با اشاره به اینکه واردات کالاهای مشابه تولید داخل، صنف کفاشان دست‌روز را به چالش انداخته است، تصریح کرد: واردات کفش بی‌کیفیت خارجی بازار تولیدکننده داخل را مورد آسیب جدی قرار داده است.
رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با تأکید بر اینکه عدم قدرت خرید مردم از ابزارهای چالش‌زایی بازار کفش ایرانی مانند سراسر اصناف است، اضافه کرد: کاهش قدرت خرید مردم نقش به‌سزایی در رکود بازار داشته است و عواقب منفی و تخریب‌هایی را به همراه دارد.
شجری با بیان اینکه قاچاق کالا بازار کفش ایرانی را در جاده رکود هدایت کرده است، تصریح کرد: متأسفانه برخورد جدی با قاچاق کالا انجام نمی‌شود و همه این مشکلات دست‌به‌دست هم داده است و شرایط را برای اصناف نامطلوب کرده است.
وی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۲۰۰ واحد کفش دست‌دوز در تهران داریم، اضافه کرد: هم ریزش و هم رویش داشتیم، با توجه به شرایط فعلی بیشتر از ۵۰ درصد نمی‌توانند فعالیت داشته باشند، تعدادی تعطیل کامل و بخشی هم با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند.
رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با تأکید بر اینکه مجموع تولید سالانه ما به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: این امر مشکلات زیادی را برای ما به همراه داشته است.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.