صفحه اصلی / برپایی بیش از ۷۰۰ بازارچه صنایع دستی در نوروز ۹۷

برپایی بیش از ۷۰۰ بازارچه صنایع دستی در نوروز ۹۷

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, – معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برپایی بیش از ۷۰۰ بازارچه موقت صنایع دستی ویژه نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود این بازارچه‌ها در هفت هزار غرفه برپا شود.
بهمن نامور مطلق به شاخص‌های بازارچه‌های نوروزی ویژه گردشگران اشاره کرد و افزود: سال گذشته نزدیک به ۷۰۰ بازارچه در ۶۰۰ غرفه را برای گردشگران نوروزی برگزار کردیم و امسال این تعداد بیشتر و با شکوه تر از گذشته برپا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برپایی بازارچه‌های نوروزی برای سومین سال متوالی در دستور کار معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته و اقداماتی نیز در این راستا بعمل آمده است.
نامور مطلق با یادآوری اینکه این بازارچه‌ها در نوع خود به عنوان بزرگترین بازارچه‌های موقت دنیا برای گردشگران خارجی و داخلی به شمار می‌روند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم از نظر کمی و کیفی، این نمایشگاه به بهترین شکل و شیوه ممکن برگزار شوند.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی افزود: تلاش ما این است با توجه استقبال سال‌های گذشته، گام‌های مؤثری در جهت توسعه و گسترش آنها برداشته شود زیرا ایام نوروز بهترین فرصت برای فروش و عرضه محصولات صنایع دستی کشور به گردشگران خارجی و داخلی است.
همه ساله با فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی و بدنبال آن سفر گردشگران خارجی و داخلی، بازارچه‌های نوروزی با همت و تلاش معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با عرضه و فروش انواع صنایع دستی و سنتی ایران برپا می‌شود.
نوروزی ۹۷ برای سومین بار متوالی اینگونه بازارچه‌ها در سراسر کشور برپا خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.