صفحه اصلی / مهلت یک ماهه برای ثبت نام کارت ملی هوشمند

مهلت یک ماهه برای ثبت نام کارت ملی هوشمند

 

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که در نیمه دوم اسفند نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند کارت‌های خود را در سال ۹۷ دریافت می‌کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،
سیف‌الله ابوترابی در گفتگو با اشاره به دریافت هزینه ۳۱ هزار تومانی بابت صدور کارت ملی هوشمند، اظهار کرد: این رقم به هیچ عنوان افزایش نیافته و اضافه هم نخواهد شد و افرادی که کارت هوشمند ندارند برای ثبت نام تا پایان اسفند ماه فرصت دارند.
وی با اشاره به اینکه افرد بالای ۱۵ سال باید برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند، تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت صدور کارت ملی در ماه به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت رسیده که در ماه‌های گذشته به طور میانگین یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی ثبت نام کرده‌اند.
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه هیچ تغییری در زمان صدور کارت ملی هوشمند اتفاق نخواهد افتاد، گفت: زمانبندی برای کارت‌های قدیمی تا پایان سال ۹۶ خواهد بود و هموطنانی که کارت ملی هوشمند ندارند و یا اینکه مهلت کارتهای قدیمی آنها پایان یافته، باید در این یک ماه باقی مانده برای دریافت کارت خود اقدام کنند.
ابوترابی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۳۲ میلیون کارت هوشمند ملی صادر شده است، تاکید کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و تعامل با ادارات، افرادی که در نیمه دوم اسفند ماه برای کارت‌های خود در سامانه ثبت اقدام کنند کارت‌های آنها پس از فروردین صادر و ارائه خواهد شد.
وی گفت: افرادی که کارت هوشمند آنها صادر نشده باشد با هماهنگی‌های به عمل آمده، مشکلی را برای کارهای اداری نخواهند داشت و از این بابت نگران نباشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.