همزمان با دومین سالروز تأسیس باشگاه مشتریان بانک تجارت از اعضا و شرکت کنندگان در جشنوارههای باشگاه مشتریان بانک تجارت تقدیر و جوایز برندگان این جشنواره اهدا شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی که عصر روز پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه با حضور قائم مقام مدیر عامل، رئیس دفتر مدیر عامل، مدیران شعب مناطق تهران، رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان، اعضا هیأت مدیره باشگاه مشتریان و کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریتهای شعب سراسر کشور این بانک و جمعی از اعضا باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد، جوایز برندگان بخشهای مختلف جشنواره به آنها اهدا شد.
پیری مدیر عامل باشگاه مشتریان بانک تجارت با گرامیداشت دومین سالگرد تاسیس این باشگاه گفت: باشگاه مشتریان با ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات خود، برنامههای خاصی را در قالب جشنوارههای گوناگون برای اعضاء فراهم آورده و توانستیم با همکاری کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریتهای شعب مناطق در سراسر کشور این جشنوارهها را به نحو شایسته ای به انجام رسانیم.
وی در ادامه ضمن رونمایی از اپلیکیشن موبایلی باشگاه مشتریان بانک تجارت و ارائه آمار و گزارش از روند عضوگیری و برگزاری جشنوارههای تخصصی و سازمانی این باشگاه گفت: امیدواریم بتوانیم با ایجاد بستههای خدماتی و پاداشی مناسب برای مشتریان و اعضاء باشگاه مشتریان بانک تجارت حس وفاداری مشتریان را نسبت به برند بانک تجارت افزایش دهیم.
کاظم پور رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان بانک تجارت با اشاره به قدمت چندین ساله ایجاد باشگاه و شرایط باشگاه داری در سازمانها، باشگاه مشتریان را محلی مناسب برای تعاملات سازمانها با مشتریان خود برشمرد و گفت: همواره باشگاهها فضایی مناسب برای ایجاد یک تجارت تعامل و برد – برد برای هر دو طرف میباشد و باشگاه مشتریان بانک تجارت توانسته با ایجاد حس رضایت در اعضاء و مشتریان خود این اصل مهم را به نحو شایسته ای پیاده سازی نماید.
از دیگر بخشهای این مراسم اهدا جوایز برندگان جشنوارههای ماراتن، حدس زدن جایزه بزرگ دو میلیارد ریالی و پیامکی بود، که در این بخش به ۱۲ نفر از اعضای باشگاه که در مسابقه پیش بینی جایزه بزرگ ۲ میلیارد ریالی شرکت کرده بودند، به قید قرعه هر نفر یک دستگاه گوشی iPhone8 اهدا شد. در این مراسم با انجام قرعه کشی به صورت آنلاین به ۲۲ نفر از هموطنانی که با ارسال کد ملی خود به شماره ۱۰۰۰۸۴۰۰۰۴۳۱ از طریق پیامک اقدام نموده بودند، ۲۲ جایزه سفر به مشهد مقدس تعلق گرفت.
لازم به ذکر است باشگاه مشتریان بانک تجارت از ابتدای شهریور ماه ۱۳۹۴ با برگزاری ۳۹ جشنواره در حوزههای مختلف، توانسته اعضاء این باشگاه را به بیش از یک میلیون نفر افزایش داده و همزمان در راستای اهداف بانک تجارت بستههای خدماتی ویژه را به هموطنان و مشتریان این بانک ارائه نماید.
گفتنی است از جوایز ارزنده باشگاه مشتریان بانک تجارت " جایزه ویژه به ارزش ۲ میلیارد ریال" برای برنده اصلی و" ۳۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی" برای ۳۰۰ نفر میباشد، که تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و دارندگان تجارت کارت و مشتریان بانک تجارت میتوانند ضمن عضویت در باشگاه مشتریان و انجام تراکنشهای الکترونیک، امتیاز و شانس خود را برای دریافت این جوایز افزایش دهند.
همچنین هموطنان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسامی برندگان این جشنوارهها به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir و کانال تلگرامی club_tejarat@ و صفحه اینستاگرام این باشگاه به نشانی tejarat_club@ مراجعه نمایند.