صفحه اصلی / طرح های کارآفرینی و خوداشتغالی بسیج مهندسین کلید خورد

طرح های کارآفرینی و خوداشتغالی بسیج مهندسین کلید خورد

صادق پور گفت: بسیج مهندسین صنعتی سعی کرد با ورود به حوزه اشتغال برای جوانان فعالیت‌های خود را از سر بگیرد و همایش‌ها و کنفرانس‌های مرتبط با زمینه سازی و بستر سازی خود اشتغالی و کار آفرینی در منطقه را برگزار کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بسیج، صادق پور، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی، در پاسخ به این سوال که نحوه کمک بسیج مهندسین به واحدهای صنعتی و تقویت اشتغال جوانان چگونه است؟ تصریح کرد: بسیج مهندسین صنعتی سعی کرد با ورود به حوزه اشتغال برای جوانان فعالیت‌های خود را از سر بگیرد در همین راستا این مجموعه بسیاری از همایش‌ها و کنفرانس‌های مرتبط با زمینه سازی و بستر سازی خود اشتغالی و کار آفرینی در منطقه را برگزار کرد.
طرح‌های کارآفرینی و خوداشتغالی بسیج مهندسین کلید خورد
وی عنوان کرد: بر همین اساس بسیاری از اساتید و کارشناسان خبره در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی دعوت شدند تا بسیجیان صنعتگر از نزدیک با آنها آشنا شده و با روش‌ها و متدهای آنها آشنا شوند.گفتنی است این کارگاه‌ها در دو قالب کنفرانسی و تخصصی نیز برگزار شده است، گاهی در کارگاه‌های تخصصی به عنوان مثال تعدادی از دانشجویان رشته مهندسی برق را جمع کرده و با دعوت از یک استاد و کارشناس کارافرینی درخواست کردیم که در حوزه‌ی کارآفرینی برای مهندسی برق ایده‌های خود را مطرح کنند. همچنین در جمع‌های عمومی با مشارکت ۲۰ تا ۳۰ نفر از بسیجیان صنعتگر؛ کلاس‌ها و کارگاه‌های عمومی با حضور یکی از اساتید کارآفرینی برگزار شد تا این جوانان ضمن تحت آموزش قرار گرفتن بتوانند به خود اشتغالی برساند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.