صفحه اصلی / برگزاری آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های آبرسانی در روستاهای حمیدیه

برگزاری آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های آبرسانی در روستاهای حمیدیه

همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر آئین افتتاح و بهره برداری از شبکه توزیع آب شرب روستای پیچ سید یابر بخش گمبوعه و کلنگ زنی پروژه ایستگاه تقویت فشار ۱۴ روستای شهرستان حمیدیه برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، در آئین افتتاح پروژه شبکه توزیع روستای پیچ سید یابر که با حضور فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان حمیدیه برگزار شد معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت آبفاروستایی استان خوزستان گفت: با کارگزاری بیش از ۹ کیلومتر شبکه توزیع مشکل کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف روستای پیچ سیدیابر حل شد.
عبدالهادی ساداتی اظهار کرد: این پروژه در راستای ارتقا شاخص کمی و کیفی آب شرب این روستا انجام شد.
وی یادآور شد: روستای پیچ سید یابر از توابع بخش گمبوعه است و جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۵۹۷ نفر را تحت پوشش دارد.
گفتنی است پروژه کارگزاری شبکه توزیع آب این روستا در بهمن ماه سال گذشته کلنگ زنی شده بود.
معاونت فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود و در آئین کلنگ زنی ایستگاه تقویت فشار دهلیز ۲ بیان کرد: با اجرای این پروژه مشکل افت فشار ۱۴ روستای شهرستان حمیدیه نیز حل خواهد شد.
ساداتی ادامه داد: این پروژه در قالب پروژه‌های غیر مصوب و از محل اعتبارات جاری شرکت تأمین خواهد شد که در گام اول مبلغی افزون بر ۷۷۶ میلیون ریال از ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
وی خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از پروژه ایستگاه تقویت فشار دهلیز ۲ مشکل کمی و کیفی آب شرب اهالی ۱۴ روستا حل خواهد شد.
عضو هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یادآور شد: ۱۴ روستا بهره مند از این پروژه جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۸۹ نفر را تحت پوشش دارند.
ساداتی با بیان اینکه دولت در تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تعریف و اجرای پروژه‌های آبرسانی همکاری لازم را دارد، گفت: اعتبارات مورد نیاز به شرکت آبفاروستایی خوزستان اختصاص پیدا می‌کند اما پس از بهره برداری از پروژه‌ها هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری بر عهده شرکت آبفاروستایی خوزستان است.
وی افزود: انتظار می‌رود اهالی شریف روستایی در پرداخت قبوض آب مصرفی و حفظ و حراست از تأسیسات آبرسانی تعهد و دلسوزی داشته باشند چراکه کلیه هزینه‌های تعمیرات و نگهداری و پرداخت حقوق و مزایای آبداران بواسطه پرداخت قبوض انجام می‌شود.
گفتنی است زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه ایستگاه تقویت فشار دهلیز دو توسط یک خیر به شرکت آبفاروستایی استان خوزستان و برای بهره مندی اهالی شریف روستاهای حمیدیه از نعمت آب شرب اهدا شده است

 

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.