صفحه اصلی / قرار بود حافظ دارایی کارگران باشند

قرار بود حافظ دارایی کارگران باشند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تأمین اجتماعی، سعید رضا رحمدار یادداشتی با موضوع کارگران نوشته است که متن آن به این شرح می‌باشد:
آقای رحمت‌الله حافظی از احمدی‌نژادی‌های
معروف که اتفاقاً مدتی سابقه مدیریت عاملی سازمان تأمین‌اجتماعی در همان دوره را در کارنامه دارد اخیراً اظهار نظر جالبی درباره این سازمان داشته است، لیکن فراموش کرده که چه نمره‌های درخشانی در کارنامه خود بجا گذاشته است.
بی‌ثبات‌ترین دوران این سازمان اتفاقاً در زمان مدیریت وی و هم‌قطارانش طی ۸ سال دولت اقای احمدی نژاد رقم خورد. البته اگر دقیق بررسی شود نقاط تارک مدیریت وی حتماً بیش از قاضی مرتضوی خواهد بود. بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه‌شده‌ای که بدون منبع بر سر سفره صاحبان سازمان تأمین اجتماعی نشستند در زمان مدیریت ایشان اتفاق افتاد که احتمالاً به دلیل قرابت به ارگان‌های نظامی قصد داشت در اینجا هم مقتدرانه عمل کند!
متأسفانه درشت و گنده‌گویی با هدف تلاش برای خود بزرگ کردن و جلب توجه رسانه‌ها، در کشور مد شده است. آقای حافظی با استفاده از این تکنیک مدعی بدهی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومانی به بانک رفاه شده است. فارغ از اینکه بدهی‌های فعلی این سازمان به چه میزان کمتر از این مقدار است باید بدانیم که هر میزان که باشد در ردیف میراث به جا مانده از مدیریت ایشان (به دلیل تعهداتی که برای همان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه شده ناخوانده ایجاد شده) است، بیان آمارهای غیر واقعی و غیر مستدل نوعی اتهام زنی محسوب و تشویش افکار و ایجاد اضطراب برای جامعه شریف کارگر و مستمری‌بگیر محسوب می‌شود و حق پیگیری قانونی محفوظ است. ضمن آنکه ایشان را به بند و تبصره ۵ بودجه سال آینده و تهاتر وام‌های سازمان و حتی شرکت‌های سازمان با بدهی دولت ارجاع می‌دهم.
بد نیست یاداوری کنم سازمانی که بسیار بد نام و حیاط خلوت مافیای قدرت شده بود و هر روز تیتر یک تمامی اخبار و رسانه‌ها از ابتدای دولت اقای روحانی و مسؤولیت مدیر عامل فعلی کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشته و حتی یک تجمع کوچک نیز رخ نداده است
این مساله وقتی مهمترین می‌شود که بدانیم ماهیانه حدود پنج هزار و چهارصد ملیارد تومان حقوق باز نشستگان علی رغم فشارهای کمر شکن طرح کارشناسی نشده تحول سلامت بدون حتی یک روز تأخیر پرداخت شده و تمام این هزینه‌ها از منابع سازمان و بدون کمک دولت تأمین گردیده است
حافظی خود از همه بهتر می‌داند که به چه دلیل مدیرعامل سازمان شد و قرار بود نقش محلل سیاست‌های مدیریتی چه کسانی (ذ و م) را در سازمان بازی کند. راستی! آقای حافظی چرا و چگونه شما را از مدیرعاملی سازمان عزل کردند!
و بالاخره اینکه این برادر محترم که درپایان شورای شهر قبلی تهران تلاش کرد با مواجهه و مثلاً عدالت‌خواهی در برابر شهردار قبلی، عملکرد ۴ ساله خود را پاک کند تا شاید حافظه افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار دهد حالا دستاویزهای جدیدی را برگزیده است. فارغ از اینکه حافظه تاریخی مردم و بویژه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی هیچگاه دستاوردهای شخص ایشان را در دوران مدیریت بر سازمان فراموش نخواهند کرد!
آقای حافظی! شما مدعی هستید کارمندان سازمان تأمین اجتماعی از مدیریت همکار درون سازمانی خودشان ناراضی هستند؟ تا جایی که ذهن بنده یاری می‌کند غیرت و تعصب همکاران سازمان در دفاع از مدیری از بدنه خود ارجحیت دارد به یک مدیر که حتی بیمه شده تأمین اجتماعی هم نباشد و البته این اولین بار است که مدیر عامل سازمان از بدنه سازمان بوده و جز جز ارکان و تشکیلات ان را درک کرده و شناخت دارد
در آخر بنده فارغ از وابستگی خود به سازمان و شخص آقای دکتر نوربخش، آمادگی خود را برای مناظره‌ای در حضور خبرنگاران با هدف شفاف سازی هرچه بیشتر اعلام می‌کنم.
عزت‌بخشی از خداست!

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.