صفحه اصلی / افتتاح پروژه سازه فلزی قوسی با کاربری درمانی پشتیبانی

افتتاح پروژه سازه فلزی قوسی با کاربری درمانی پشتیبانی

سرپرست بیمارستان شهدای سرپل ذهاب از افتتاح پروژه سازه فلزی قوسی با کاربری درمانی-پشتیبانی در این بیمارستان خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز، شهرام کرکودی با اعلام این خبر گفت: پروژه سوله فلزی قوسی با کاربری (درمانی- پشتیبانی) پس از وقوع زلزله در شهرستان سرپل ذهاب به همت "مؤسسه خیریه امیر سامان گلستانی" به بیمارستان شهدا این شهرستان اهدا و با تلاشگروه صنعتی غرب استیل آماده بهره برداری شد.
وی با بیان اینکه این سازه برابر با اصول فنی و مهندسی ساخته شده اظهار داشت: این سازه با مساحت ۵۰۴ متر مربع همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان و نیز مسئولین مؤسسه خیریه و گروه صنعتی فوق افتتاح شد.
کرکودی با اشاره به اینکه سازه مذکور در داخل محوطه بیمارستان و در موازات ضلع جنوبی احداث شده است هزینه ساخت این پروژه را که توسط مؤسسه خیریه مذکور پرداخت گردیده، علاوه بر استفاده از ظرفیت نیروی فنی مهندسی شرکت سازنده ی وابسته به مؤسسه خیریه فوق، بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی ضمن قدر دانی از بانی، خیر و اهداکننده این سازه به حوزه بهداشت و درمان درخصوص نوع متریال آن توضیح داد: این سازه از ورق گالوانیزه است که در روی فوندانسیون خاصی سوار گردیده و با توجه به فضای خوبی که از نظر متراژ دارد می‌توان از آن برای کاربری‌های متفاوت درمانی – پشتیبانی استفاده نمود.
کرکودی در ادامه هزینه مورد نیاز برای تأمین برق، آب، فاضلاب و سرمایشی، گرمایشی این پروژه را مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: این مبلغ در صورت تصویب از منابع مالی دانشگاه هزینه خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.