صفحه اصلی / فاز دوم بلوار ساحلی شرق کارون به نام شهدای صنعت نفت مزین شد

فاز دوم بلوار ساحلی شرق کارون به نام شهدای صنعت نفت مزین شد

طی مراسمی با حضور استاندارخوزستان، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، شهردار اهواز، سرپرست فرمانداری اهواز، رییس و جمعی از اعضای شرای اسلامی شهر اهواز، فاز دوم بلوار ساحلی شرق کارون کلنگ زنی و به نام شهدای صنعت نفت نامگذاری شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، این پروژه شامل احداث بلوار ساحلی شرقی، حدفاصل تاسیسات شرکت نفت و احداث فاز دوم بلوار ساحلی شرقی، حدفاصل خیابان ۳۲ متری ذوالفقار (فاز۳ کوی ملت) و زرگان است که بخش مهمی از آن در زمین های متعلق به این شرکت اجرا می شود..
استاندار خوزستان در این مراسم با اشاره به همکاری بی دریغ مناطق نفتخیزجنوب در توسعه و عمران شهر اهواز گفت: نحوه تعامل شرکت ها، دستگاهها با استانداری و شهرداری بیانگر ایجادانسجام و هماهنگی بیشتر و دور شدن تدریجی از نگاه بخشی است.
دکتر غلامرضا شریعتی با اشاره به همکاری نفت و مهندس عالی پور در پروژه های مختلف توسعه شهری، زیست محیطی تصریح کرد: برای رسیدن به نقطه ای که رضایتمندی مردم از حیث امکانات و خدمات با کیفیت شهری و حمل و نقل پیشرفته فراهم شود، لازم است تمام دستگاه ها مشارکت تمام و کمال داشته باشند.
شهردار اهواز نیز در این آیین با قدردانی از همکاری بسیار مؤثر شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در این پروژه گفت: از آنجا که اجرای این پروژه بدون همکاری نفت امکان شروع کار وجود نداشت، بنابراین طی نشست هایی با محوریت استانداری، برای تشکیل کمیته ای مشترک از کارشناسان شهرداری نفت توافق لازم بعمل آمد و با تشریک مساعی دو طرف، در مدتی کمتر از یک ماه تقریباً تمام موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح با همکاری و اهتمام شرکت نفت برداشته شد. براین اساس به لحاظ حسن همکاری شرکت نفت و به لحاظ اینکه این مراسم و بخشی مهم از این پروژه در محل زمین های اهدایی نفت اجرا می شود، این مقطع از جاده ساحلی به نام شهدای صنعت نفت نامگذاری می شود و از هم اکنون تابلوهای آن نصب خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.