صفحه اصلی / بازگشت دوباره شاخص بورس به ارتفاع ۹۸ هزار واحد

بازگشت دوباره شاخص بورس به ارتفاع ۹۸ هزار واحد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۲۵ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۹۸ هزار واحد بازگشت.در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۰۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۷۴میلیارد تومان در ۷۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۲۵واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۳۳واحد قرار گرفت.
بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکتهای ملی صنایع مس اثیران، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و ایران خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی بانک کارآفرین، آسان پرداخت پرشین و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۷۲واحد، کل (هموزن) ۱۰۲واحد، قیمت (هموزن) ۷۷واحد، آزاد شناور ۲۲۹واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۲۰۳و ۲۴۹واحد رشد کردند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴۳۱میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰۱میلیارد تومان در ۴۹هزار نوبت، آیفکس ۶.۹ واحد ارشد کرد و در ارتفاع ۱۰۹۲واحد قرار گرفت.
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.