صفحه اصلی / جریاناتی برای القای یاس و ناامیدی فعال هستند

جریاناتی برای القای یاس و ناامیدی فعال هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، معاون رئیس جمهوری در امور زنان گفت: جریاناتی برای القای یاس و ناامیدی از طریق شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی بسیار فعال هستند.
معصومه ابتکار روز یکشنبه در آیین تقدیر از کارشناسان اورژانس اجتماعی در سالن تلاش افزود: این افراد نمی توانند سربلندی مردم ایران را ببینند و می خواهند به انواع گوناگون، یاس و ناامیدی را به مردم القا کنند.
وی ، مقابله با خشونت را از مهم ترین سیاست های دولت دوازدهم برشمرد و گفت: بطور مجدانه پیگیر لایحه مقابله با خشونت علیه زنان از طریق قوه قضائیه هستیم و انتظار داریم هرچه زودتر این لایحه از قوه قضائیه به دولت و سپس به مجلس شورای اسلامی برود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان اظهارداشت: انتظار داریم لایحه کودکان و نوجوانان نیز نهایی شده، این لایحه از کمیسیون قضایی خارج شده و سپس در صحن مجلس، قرار می گیرد و امیدواریم این قانون مورد توجه قرار گیرد.
ابتکار افزود: امیدواریم در فرآیندهای قضائی، موارد کودک آزاری به دور از تبعیض و عادلانه باشد، کودک آزاری با هر عنوانی باید عادلانه باشد اما متاسفانه اینکه برخی با عناوین مقدس از کودک آزاری قصر در می روند، جای شرمندگی دارد.
وی تاکید کرد: نسبت به فرآیندهای استیفای حقوق کودکان، جدی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: طرح تاب آوری اجتماعی در دولت یازدهم اجرا شد و در دولت دوازدهم، دور دوم آن آغاز شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.