صفحه اصلی / اعلام شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید

اعلام شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید

طی بخشنامه ای از سوی معاونت فروش و بازرایابی گروه خودرو سازی سایپا شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید اعلام شد.
  به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان محترم به‌منظور استفاده هموطنان گرامی از خودرو در ایام نوروز، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل فوری خودروهای برلیانس سری ۳۰۰Hو برلیانس کراس با موتور ۱۶۵۰سی سی کرده است.
سبکروح با بیان این مطلب که گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان ارجمند، خانواده برلیانس سری ۳۰۰Hو برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقا یافته به بازار عرضه می کند افزود: فروش این محصولات از ساعت ۱۰صبح روز یک شنبه مورخ ۹۶.۱۱.۱۵  شروع خواهد شد.
وی درخصوص زمان تحویل گفت: زمان تحویل این محصولات به انتخاب مشتری به صورت تحویل فوری و یا پیش فروش با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت ماه سال ۹۷ درنظر گرفته شده است و هموطنان ارجمند می توانند براساس نیاز خود اقدام به ثبت نام کنند.
سبکروح درتشریح شرایط فروش و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید تصریح کرد : بسته خدمت سه ستاره رایگان(ویژه فروش نقدی)، قابلیت صلح، سود مشارکت۱۸درصد، سود انصراف ۱۵درصد و بازپرداخت های بلندمدت تسهیلات از شرایط فروش ویژه این محصولات و در راستای جلب رضایت مشتریان خواهد بود.
گفتنی است از ابتدای بهمن ماه سال جاری شرکت پارس خودرو تولید برلیانس خانواده سری ۳۰۰H و برلیانس کراس را با موتور۱۶۵۰ سی سی و گیربکس جدید به همراه آپشن، پاورسانروف وکروز کنترل(ویژه برلیانس کراس) آغاز کرده است.
هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس  www.saipacorp.comو یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.