صفحه اصلی / روستاییان شیمن و چهارده جشن آبدار شدن برپا کردند

روستاییان شیمن و چهارده جشن آبدار شدن برپا کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، تاکنون برای آبرسانی به چنین مناطق سخت گذر و دور از شهری می بایست از طریق تانکرهای سیار اقدام می شد و رسیدن به این روستا در برخی مواقع حتی برای تانکرهای سیار هم امکان پزیر نبود  اما جهادگران آبفاروستایی استان خوزستان در قالب طرح های جهادی و با کمترین هزینه آب را به اهالی شریف این روستاها رسانده اند.
در سومین طرح جهادی و همزمان با ایام مبارک دهه فجر، بسیجیان شرکت آبفاروستایی خوزستان تامین آب شرب روستاهای شیمن و چهارده را جشن گرفتند.
کریم محرمی راد در آیین افتتاح پروژه های جهادی آبرسانی به روستاهای شیمن و چهارده شهرستان ایذه گفت: جایگاه و رسالت انقلاب ایمان و عمل صالح است که در راس آنها رسیدگی و خدمت رسانی به محرومین قرار دارد.
مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: در هر نقطه ای که زندگی هست و مردمانی کنار یکدیگر زندگی می کنند، محرومیتی نیست بلکه توسعه نیافتگی وجود دارد و رسالت انقلاب نیز توسعه امکانات مورد نیاز در اینگونه مناطق است.
وی یادآور شد: نگاه بسیج در شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور محرومیت زدایی در حوزه آب است که آبفاروستایی استان خوزستان در این زمینه پیشگام و موفق عمل کرده است.
در ادامه این مراسم فرمانده بسیج الغدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: پروژه های جهادی آبرسانی به روستاهای سخت گذر و فاقد آب شرب، ۳ سال است که آغاز شده و سومین گام آب شرب به روستاهای شیمن و چهارده رسید.
علیداد کیانی ادامه داد: روستای شیمن ۳۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۱۱ نفر و روستای چهارده ۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ نفر را تحت پوشش دارند که در قالب طرح جهادی از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شده اند.
گفتنی است پیش از این پروژه اهالی شریف این روستاها آب مورد نیاز خود را با طی کردن مسافت طولانی و حمل آب از طریق احشام و از محل چشمه های آب تامین می کردند.
وی با اشاره به عملیات اجرا شده در پروژه آبرسانی به روستای شیمن گفت: برای آبرسانی به این روستا ۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع کارگزاری و عملیات بهسازی و لایروبی مخزن ۵۰ متر مکعبی این روستا نیز توسط جهادگران بسیج الغدیر انجام شده است.
فرمانده بسیج الغدیر شرکت آبفاروستایی خوزستان بیان کرد: در راستای تامین آب روستای چهارده شهرستان ایذه نیز ۵/۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و کارگزاری شده است و عملیات لایروبی و بهسازی مخزن ۵۰ متر مکعبی این روستا نیز انجام شده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.