صفحه اصلی / صلح در خاورمیانه بر بقیه کشورها تاثیر مثبت می گذارد

صلح در خاورمیانه بر بقیه کشورها تاثیر مثبت می گذارد

به گزارش کسب  کار نیوز به نقل از ایرنا، خوزه ونشیا عصر شنبه در بیست و نهمین نشست پایانی کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم افزود: خیلی خوشحالیم که کنفرانسی که سال ۲۰۰۰ با حضور بنده در شهر مانی فیلیپین تاسیس شد امروز در تهران هم نشست کمیته دائمی آن را داشتیم و میزبان کنفرانس جاده ابریشم بود.
دبیرکل کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی کنفرانس بین المللی با اشاره به بیانیه پایانی این اجلاس، پیشنهاد کرد مکتب شیعه به رهبری ایران و اهل تسنن به رهبری عربستان برای رسیدن به فهم مشترک و استقرار صلح تلاش کنند و اقدام مشترک داشته باشند. 
ونشیا ادامه داد: آی کپ اولین بار با ۱۵ حزب شروع به کار کرده است و اکنون ۳۶۰ حزب عضو آن هستند. 
ونشیا عنوان کرد: سعی کردیم که در این کنفرانس پیشنهادهای زیادی ارائه دهیم و با بیانات رهبری ایران و رییس جمهوری ایران برنامه های مختلف و راهکارهای خوبی ارائه شده است تا بتوانیم مشارکت و مسالمت صلح آمیز بین کشورهای عضو به وجود آوریم که در این زمینه ایران نقش مهمی را ایفا کرده است.
دبیرکل احزاب آسیایی (آی کپ) بیان داشت: برای اینکه بتوانیم کار تاریخی خودمان در تهران را گسترش دهیم لازم است که بیانیه و توافقنامه ای که در تهران امضا کردیم و به آن رسیدیم را دوباره ارائه کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.