صفحه اصلی / مدیران در زمینه ایجاد تسهیلات اشتغالزایی پایدار در روستاها جدی باشند

مدیران در زمینه ایجاد تسهیلات اشتغالزایی پایدار در روستاها جدی باشند

به گزارش کسب و کار نیوز سیدمحمد احمدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی و در پیش بودن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با توجه دهه فجر امسال با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده است و همه ادارات باید این ایام را محترم بشمارند و نسبت به سیاهپوش کردن محل خدمت خود اقدامات لازم را انجام دهند و جشن انقلاب را به صورتی برگزار کنند که شان و منزلت بانوی اسلام حفظ شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، افزود: براساس هماهنگی‌ها تا شامگاه ۱۸ بهمن گرامیداشت ایام فاطمیه را داریم که از صبح روز ۱۹ بهمن به اجرای برنامه‌های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب می‌پردازیم.
وی با اشاره به اجرای برنامه در نخستین روز از ایام دهه فجر، گفت: جهت تجدید با آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدر اسلام صبح روز ۱۲ بهمن در گلزار شهدای رشت حاضر می‌‌شویم، این مراسم با حضور استاندار محترم و یکی از نمایندگان هیات دولت برگزار می‌شود.
احمدی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر، تصریح کرد: در دهه فجر سالجاری ۲۶۴ پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد، از این تعداد ۲۲۲ پروژه با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان در حوزه بخش دولتی و ۳۵ پروژه با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه ۷۱ درصد اعتبارات در حوزه بخش دولتی و ۲۹ درصد اعتبارات در حوزه بخش خصوصی هزینه شده است، ادامه داد: از ۲۲۲ پروژه بخش دولتی ۲۱۵ پروژه قابل افتتاح و ۷ پروژه آغاز عملیات اجرایی است؛ مجموع پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد ۵۶۱ فرصت شغلی دائمی و ۱۳۶۶ فرصت شغلی موقت ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌کند.
سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه در مجموع ۴۴ درصد در تعداد پروژه‌های امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشتیم، گفت: تعداد پروژه‌های دولتی قابل افتتاح در دهه فجر امسال، ۷۳ درصد به نسبت سال قبل رشد داشته است اما در بحث اعتبارات مربوط به بخش خصوصی کاهش داشتیم.
احمدی با اشاره به اینکه ، بومگردی یکی از شاخصه‌های استان است که می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی در جهت توسعه شهرستان رشت استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان هم سامانه تکاپو را تنظیم کند، گفت: بسیاری از متقاضیان در حوزه ورزش هستند که نباید این فرصت‌‌های ورزشی را از دست دهیم.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.