صفحه اصلی / سائلام: می‌خواهیم در آسیا مایه سربلندی ایران باشیم

سائلام: می‌خواهیم در آسیا مایه سربلندی ایران باشیم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید: ابتدا می‌خواهیم از پایین لیگ به رتبه‌های بالا بیاییم، از سوی دیگر درلیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم مایه سربلندی ایران باشیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ارتوئرول سائلام در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر پدیده اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم یادآوری کنم که این دومین بازی در یک هفته نخست شروع کارم در این ورزشگاه و این شهر بود. در هر دو بازی، چمن خیلی خوب بود و تماشاگران با هیجانی در ورزشگاه حضور داشتند.
او افزود: حضور گسترده هواداران سبب شد تا از انتخابم مطمئن شوم. از اینکه در دو بازی خارج از خانه گل نخوردیم خوشحالم. در بازی قبلی موقعیت‌های تهاجمی زیادی نداشتیم اما در این بازی با وجود مصدومانی که داشتیم موفق شدیم خوب کار کنیم و موقعیت‌های متعددی داشتیم.
سائلام تصریح کرد: به یک پیروزی شیرین دست یافتیم، می‌خواهم بگویم که پدیده تیم خیلی خوبی است، به همین خاطر تا به امروز ۲۹ امتیاز کسب کرده، بالاخره پیروزی مقابل چنین تیمی معنای خاصی برای ما دارد. یک دوره پرفشار در انتظار ماست. ابتدا می‌خواهیم از پایین لیگ به رتبه‌های بالا بیاییم، از سوی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم مایه سربلندی ایران باشیم. برای یک مربی این دوره سخت است.
سرمربی تراکتورسازی گفت: پشت سر هم بازی می‌کنیم و فرصتی برای تمرین نیست. باز هم در میان بازی‌ها برای اینکه بازیکنانم بتوانند فوتبال بهتری ارائه کنند،  راهکاری بیاندیشیم. آنچه که من را خوشحال می‌کند، انگیزه بازیکنانم برای یادگیری و خروجی آن در زمین مسابقه است. از تمامی کسانی که در مشهد از ما میهمان‌نوازی کردند ممنونم. برای پدیده و مشکی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
او گفت: موقعیت حساسی که پدیده معتقد به پنالتی بود را ندیدم، پس از اینکه صحنه را ببینم به این سوال پاسخ خواهم‌داد.
سائلام در پایان گفت: تیم در ابتدای فصل از نقل و انتقالات محروم بوده و نتوانست بازیکنی جذب کند. در نیم‌فصل دوم هم باشگاه نتوانست به برخی از بازیکنانی که می‌خواست دست یابد. از تاریخی به بعد بازیکنان آزاد بودند که می‌شد جذب کنیم، اما کار اصلی ما در جایگاهی که در لیگ داریم باید هرچه زودتر دور شویم و بعد از آن هم لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود. سعی می‌کنیم در دو جبهه بجنگیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.