چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کمپانی: رکورد شکنی از مدال برایم مهمتر بود/ هدف اصلی ام جاکارتا است

کمپانی: رکورد شکنی از مدال برایم مهمتر بود/ هدف اصلی ام جاکارتا است

رکورددار ملی دوی ۶۰ متر با مانع می گوید که رکوردشکنی در این ماده از کسب مدال برایش مهم تر بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، الناز کمپانی بعد از رکوردشکنی و کسب مدال نقره در دوی ۶۰ متر با مانع رقابت های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا اظهار کرد: خداراشکر توانستم مدال نقره این دور از مسابقات را بدست آورم. رکوردشکنی بیشتر از کسب مدال برایم مهم بود. من توانستم رکورد خودم و رکورد ملی این ماده را که پیش از این در این ماده ۸.۶۲ بود را به ۸.۴۶ ارتقا دهم و بسیار هیجان انگیز شدم.
دارنده مدال نقره دوی ۶۰ متر بامانع قهرمانی داخل سالن آسیا در ادامه گفت: این سومین مدال آسیایی من است. پیش از این در ماده های ۶۰ متر با مانع مدال برنز و در ۴ در ۴۰۰ متر مدال نقره را بدست آورم.
وی در مورد آمادگی خود برای این مسابقات گفت: بعد از انتخابی تمریناتم را زیر نظر مربی ام گلدانی ادامه دادم. تمرینات خوبی داشتم ولی در روزهای نزدیک به مسابقات سرما خوردم و این بیماری قطعا بر روی رکوردم تاثیر خواهد داشت.
کمپانی به بازی های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: با رکوردی که امروز در ۶۰ متر بامانع زدم، قطعا در رکورد ۱۰۰ متر با مانع هم رکورد بهتری خواهم داشت. هدف اصلی من جاکارتا است و امیدوارم که ورودی این بازی ها را کسب کنم و همچنین بتوانم در جاکارتا نتیجه خوبی کسب کنم.
دارنده مدال نقره قهرمانی داخل سالن آسیا در پایان گفت: از فدراسیون می‌خواهم که با این رکورد و مدالی که امروز بدست آمد بیشتر حمایت کند.
الناز کمپانی در روز دوم رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا در ماده ۶۰ متر با مانع نقره گرفت و رکورد ملی این رشته را که دست خودش بود ارتقا داد.
 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.