صفحه اصلی / نمایشگاه عکس آتش سرد روایتی متفاوت از جنگ ایران و عراق

نمایشگاه عکس آتش سرد روایتی متفاوت از جنگ ایران و عراق

نمایشگاهی از عکس های به نمایش درنیامده از جنگ هشت ساله ایران و عراق با رویکرد بازخوانی تاریخ معاصر ایران در نگارخانه سلام برپا می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  از روابط عمومی نمایشگاه «آتش سرد»، این نمایشگاه در برگیرنده بیش از ۱۰۰ عکس دیده نشده از جنگ هشت ‌ساله ایران و عراق است که توسط احمدرضا نوری و جاسم غضبان ‌پور گردآوری شده است.
آثار هنرمندانی چون مهرزاد ارشدی، شهید سعید‌ جانبزرگی، محمد‌حسین حیدری، جهانگیر رزمی، جاسم غضبان‌پور، علی فریدونی، بهرام محمدی‌فرد، ساسان مویدی و عربعلی هاشمی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می ‌توانند از ۱۳ تا ۲۷ بهمن به گالری سلام به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی خیابان فیاضی (فرشته)، مجتمع سام سنتر، طبقه اول مراجعه کنند.
**نمایشگاه «سایه سرد» در گالری ایده پارسی
نمایشگاه گروهی سایه سرد آثاری از سه بانوی هنرمند؛ ملیحه رستمی، سارای مه گرون و هنگامه نجارباشی را به نمایش می گذارد.
این مجموعه یادمان دوران اجتناب ‌ناپذیر خراش ‌های روزگار است، حاصل هنرمندی سه بانوی جوان است که به ترسیم لحظه‌ های مرگ رویاها و تحمیل ناخواسته ‌ها پرداخته ‌اند.
نمایشگاه «سایه سرد» از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه در گالری ایده پارسی به نشانی تهران، خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط ، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ برپا است. 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.