صفحه اصلی / ۲۸۰ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

۲۸۰ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندای چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های قابل افتتاح گفت: ۶۶ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۲۱۴ پروژه با اعتبار ۲۲۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تامین شده است. 
به گزارش کسب و کار نیوز مجید نظری افزود: ۶ پروژه کاربری مسکونی، ۷ پروژه گردشگری، ۷ پروژه آموزشی، ۱۴ پروژه صنعتی، ۷ پروژه ورزشی، ۱۲۱ پروژه زیرساخت، ۷ پروژه شیلات، ۴۱ پروژه کشاورزی و آبخیزداری، ۸ پروژه دامپروری، ۳۷ پروژه بهداشتی و درمانی، ۸ پروژه خدماتی و ۱ پروژه فرهنگی و مذهبی پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری می باشند.
نظری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی دهه فجر در سطح استان، اظهار کرد:در مجموع ۲۸۰ پروژه عمرانی در استان با اعتباری بالغ  بر ۳۱۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می رسد که ۸۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان از محل منابع ملی، ۲۹ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان اعتبارات استانی، ۳۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبارات داخلی، ۲۶ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان تسهیلات و ۹۵ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان آورده بخش خصوصی می باشد.
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندای افزود:پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال، ۲۵ پروژه زیرساخت، ۵ پروژه آموزشی، ۹ پروژه فضای اداری، ۳ پروژه مسکونی، ۷ پروژه گردشگری، ۱ پروژه صنعتی، ۱ پروژه ورزشی و ۱ پروژه خدماتی می باشند.
وی خاطر نشان کرد:گازرسانی به بخش میانکوه شهرستان اردل با اعتبار ملی ۸۰۰ میلیون تومان، گازرسانی به بخش بازفت با اعتبار ملی هزینه شده دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان،راه اندازی پساب شهرک صنعتی بروجن با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و احداث باند دوم فارسان-چلگرد با اعتبار ۲ میلیارد تومان از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح از محل اعتبارات ملی می باشند.
نظری اظهار کرد:۷۱۶ واحد مسکن مهر در دهه فجر از سوی اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می شود.
وی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دهه فجر گفت: ۲۰۰ قطعه زمین روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار و همچنین ۸۰۰ جلد سند مالکیت روستایی صادر می‌شود. 
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندای چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در ۲۲ دستگاه اجرایی استان افزود: ۵۳ پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون تومان ، ۵۳ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۸۴۴ میلیون تومان ، ۳۱ پروژه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان و ۱۵ پروژه با اعتبار بیش از شش میلیارد و ۷۲۳ میلیون تومان مربوط به شهرداری‌ها در دهه فجر صورت میگیرد.
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.