صفحه اصلی / ۱۰۰ روستای ایلام تا پایان سال به شبکه ۴G متصل می شوند

۱۰۰ روستای ایلام تا پایان سال به شبکه ۴G متصل می شوند

ایلام- محمد غلام نیا – خبرنگار کسب و کار: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ روستای ایلام، به شبکه ۴G متصل می شوند.
عباس بیرامی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیشتر روستاهای ایلام از مزایای اینترنت پرسرعت اپراتورهای تلفن همراه بهره مند خواهند شد، اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۱۶۰ روستا در استان تحت پوشش شبکه ۴G بوده و می توانند از اینترنت پرسرعت با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند خود استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه با تلاش هایی که در وزارت خانه شکل گرفت دو شرکت های وب و ایرانسل برای ارائه خدمات اینترنت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده اند، افزود: از این پس ساکنان روستاهای ایلام با استفاده از تلفن های همراه هوشمند می توانند از خدمات اینترنتی شرکت های مذکور استفاده کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال ۲۲۶ روستای استان تا پایان سال ۹۷ به اینترنت پرسرعت از طریق اپراتورهای تلفن همراه خبرداد و بیان داشت: این روستاها با استفاده از ظرفیت شرکت های ارتباطی های وب و ایرانسل به شبکه اینترنت متصل می شوند و درصدد هستیم تا همراه اول نیز خدمات اینترنت خود را در روستاها توسعه دهد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.