صفحه اصلی / امدادرسانی به ۶۱۸ مسافر گرفتار برف و کولاک در خراسان رضوی

امدادرسانی به ۶۱۸ مسافر گرفتار برف و کولاک در خراسان رضوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حسن گودرزی اظهار کرد: این مسافران در مسیر جاده های تربت حیدریه – مشهد، فریمان – مشهد، سبزوار – بردسکن، مشهد – نیشابور و مشهد – تربت حیدریه در برف و کولاک شدید گرفتار شده بودند که یا با کمک نیروهای امداد خودروی آنان از برف رهایی یافت و یا به دلیل شدت بارش و بسته شدن مسیر اسکان داده شدند. 
وی ادامه داد: از مجموع حادثه دیدگان برف و کولاک شب گذشته ۴۰۵ نفر با کمک نیروهای هلال احمر از برف رهایی یافته و موفق به عبور از جاده های برف گرفته و لغزنده شدند. 
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین ۲۱۳ نفر از مجموع حادثه دیدگان برف شب گذشته به صورت اضطراری اسکان داده شدند. 
وی افزود: ۵۶ گروه امدادی در سطح جاده های خراسان رضوی شب گذشته عملیات امدادرسانی به مسافران را بر عهده داشتند. از مجموع اسکان یافتگان، ۴۸ نفر مسافران اتوبوس زائران پاکستانی بود که در کیلومتر ۶۰ تربت حیدریه به مشهد دچار نقص فنی شده بود. این افراد با هماهنگی بخشدار منطقه توسط امدادگران هلال احمر در روستای گرماب اسکان یافتند. 
۳۳ پایگاه امدادی شامل ۲۵ پایگاه ثابت و هشت پایگاه موقت هم اینک در مسیر جاده های خراسان رضوی مجری طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر هستند. 
 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.