صفحه اصلی / احتمال اصلاح تعرفه واردات خودروهای هیبریدی

احتمال اصلاح تعرفه واردات خودروهای هیبریدی

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در صورت عدم تداخل با بررسی لایحه بودجه ۹۷، موضوع کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی بزودی در صحن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از مهر در خصوص کاهش تعرفه واردات خودرو توسط مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: اخیرا با اعمال ماده ۲۳۶ قانون آیین‏ نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و امضای ۱۸ نفر از نمایندگان درخواست از نمایندگان موضوع کاهش تعرفه واردات خودرو به هیات رییسه مجلس ارائه شد و سپس هیات رییسه آن را به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش تعرفه واردات خودرو در کمیسیون رای لازم را کسب کرد و دوباره باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود، گفت: در صورت عدم تداخل مطرح شدن این موضوع در صحن علنی مجلس با بررسی لایحه بودجه ۹۷، این کاهش تعرفه بزودی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا حداقل در خصوص خودروهای هیبریدی تصمیم درستی گرفته شود و تعرفه‌های واردات آنها متعادل شود، ادامه داد: باید منتظر بود تا مشاهده شود واکنش مجلس در این خصوص چگونه است.
وی با بیان اینکه این درخواست تنها برای کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی نیست بلکه در زمینه تمام خودروها است، تصریح کرد: نمی‌توان در حال حاضر در خصوص میزان کاهش تعرفه‌های واردات پیش‌بینی کرد باید صبر کنیم تا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت در پایان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت خودروهای خارجی بر قیمت خودروهای داخلی با قیمتی بیش از ۶۰ میلیون تومان اثرگذار بود، خاطرنشان کرد: این مسئله به راحتی باعث ایجاد تورم در جامعه بوده که از آن در زمینه درخواست کاهش نرخ تعرفه واردات خودرو استفاده کرده‌ایم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.