صفحه اصلی / بزرگترین مسئولیت زن در خانه ایجاد آرامش برای فرزند و همسر است

بزرگترین مسئولیت زن در خانه ایجاد آرامش برای فرزند و همسر است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: بزرگترین مسئولیت زن در خانه ایجاد آرامش برای فرزند و همسر است، اما چرا زن‌های امروز آرام جان نیستند و دلیل این امر چیزی به جز تغییر سبک زندگی و حرکت به ساز شیطان‌پرستان یهود نیست.
معصومه حکیمیان روز پنجشنبه در همایش ستایشگران زینبی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان دماوند برگزار شد افزود: ۲۵ سال است که جنبش دختران خویشتن‌دار در آمریکا با هدف عفاف ایجاد شده و شعار آنها این است که هیچ ارتباطی قبل از کلیسا و عقد رسمی با جنس مخالف نخواهیم داشت.
وی افزود : اگر حرمت خانواده بشکند و حیا و عفت در جامعه رنگ ببازد، اقتصاد مملکت به مخاطره می‌افتد، اگر عفت نباشد مغزی برای فکر کردن باقی نمی‌ماند و اراده‌ای برای تلاش وجود ندارد.
حکیمیان با اشاره به اینکه ۱۵ آیه در خصوص بحث حجاب در قرآن بیان شده اظهار کرد: در انجیل با عنوان پوشاندن سر وجود دارد، برخی در گذشته سر را می‌تراشیدند تا نپوشانند، در واقع برخی از فیلم‌هایی که ساخته می‌شود کلاهبرداری فرهنگی است و حتی در آمریکا نیز گروهی تشکیل شده با عنوان «زنان پوشاننده سر»، زیرا آنان فهمیدند که فساد چه به روز جامعه می‌آورد.
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه نباید برای تغییر اوضاع و شرایط منتظر دیگران باشیم بیان کرد: تک‌تک افراد باید جلوی صهیونیسم جهانی و فتنه‌های آن را در خصوص ترویج بی‌بند و باری، بد اخلاقی، خانواده‌ستیزی و غیره را بگیرند.
حکیمیان تاکید کرد : اگر حرمت فضای جامعه، حرمت زن و عفت پسرانه حفظ و ترویج نشود هیچ مشکلی حل نخواهد شد، پس بیاییم پیام‌ رسان عاشورای حسینی در امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم در خصوص جنگ‌نرم بیان کرد: خداوند در جایی از قرآن فرموده که انسان را از خاک آفریدم و پرتوی از روح خود را در آن دمیدم و فرمان سجده دادم و انسان به خاطر روح بلند خدایی استحقاق سجده پیدا کرد در حالی که شیطان تمرد جست و از درگاه خداوند رانده شد.
این مقام مسئول با توجه به تاریخی بودن جنگ نرم عنوان کرد: جنگ نرم در طول تاریخ تا ۲۰۰ سال پیش ادامه داشت تا اینکه هفت شیطان‌پرست صهیونیست ۲۴ دستور نوشتند که با مطالعه آن می‌توان فهمید چرا حلال‌ها حرام شده و ربا بر سر سفره آمد و یا چرا مواد مخدر در طول ۵۰ سال از سه نوع تبدیل به ۳۰۰ نوع شد.
وی بیان کرد : این بندها تا ۱۲۰ سال به صورت پنهانی اجرا شد تا اینکه ۸۰ سال قبل زنی روسی در بین آنان نفوذ کرد و به این نوشته‌ها دست یافت اما او را به قتل رساندند.
حکیمیان اظهار کرد: جنگ نرم تنها مختص به ایران نیست بلکه مربوط به کل جهان است و این بندها تحت‌عنوان پروتکل‌های یهود شامل عفاف‌زدایی، دین‌زدایی، ترویج ربا، ترویج بی‌بندوباری، ترویج استفاده از مواد مخدر و برخی دیگر است.
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اهمیت حجاب خاطر نشان کرد: مشکل بر سر پوشاندن مو نیست، بلکه دعوا بر سر حفظ عفت و حریم است و ما وارث تمدنی با هشت‌هزار سال سابقه هستیم؛ پس چگونه در ۸۰ سال آن را تغییر دادند؟ این اتفاقات در زمان پهلوی با سرعت انجام و با پیروزی انقلاب اسلامی متوقف شد، اما باز هم به‌گونه‌ای دیگر وارد شدند.
وی در خصوص دیگر بندهای پروتکل بیان کرد: تبدیل انسان‌های غیریهود به حیوان و استفاده از آنها برای رسیدن به اهداف خود از دیگر بندهای این پروتکل است و انسانی که جسم، اخلاق و روان سالم داشته باشد مورد سوء‌استفاده قرار نمی‌گیرد، اما نسلی که جسم و روان او با موسیقی و خشونت بیمار باشد می‌تواند مورد سوء‌استفاده قرار گیرد.
وی اظهارداشت:جمهوری اسلامی ایران ، جامعه هدف کسانی است که ترویج ربا، فساد و مواد مخدر و همچنین گسترش نسلی بیمار را پیش گرفته اند.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از۲بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود. 
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید. 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.