صفحه اصلی / آمادگی پایگاه اینترنتی سازمان راهداری جهت ارائه خدمات الکترونیکی به کاربران

آمادگی پایگاه اینترنتی سازمان راهداری جهت ارائه خدمات الکترونیکی به کاربران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، محمدرضا قدسی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ضمن اعلام خبر فوق توضیح داد: در راستای تسریع در ارائه خدمات و صرفه‌جویی در وقت و منابع که از اهداف تحقق شعار دولت الکترونیک است سامانه اینترنتی سازمان متبوع، آماده ارائه خدمات موضوعه به کاربران گرامی است.
وی در ادامه با عنوان این مطلب که بخش اعظمی از بدنه مرتبطان با سازمان متبوع قشر فعال و زحمتکش رانندگان بخش حمل‌ونقل عمومی هستند، تصریح کرد: مراجعه به این سامانه امکان دسترسی آسان به اطلاعاتی نظیر استعلام کارت هوشمند رانندگان، نقشه گرافیکی راه‌ها، مسافت یاب، فرم درخواست عبور بارهای ترافیکی و. را میسور می‌سازد.
وی بخشی دیگر از خدماتی که می‌توان با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از آن‌ها بهره‌مند شد را شامل نحوه خرید اینترنتی بلیت (ناوگان عمومی جاده‌ای)، اطلاعات جامع مناقصات و مزایدات، فرم شکایات و انتقادات، آدرس مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی و … دانست و افزود: این سامانه به صورت آنلاین و در تمامی اوقات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات موضوعه به کاربران گرامی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ضمن تأکید بر استفاده فراگیر کاربران جاده‌ای و دیگر مرتبطان حوزه حمل‌ونقل از این پایگاه اینترنتی، خاطرنشان ساخت: در صورتی که کاربران گرامی جهت استفاده از این سامانه نیازمند اطلاعات تکمیلی بوده و یا گستره درخواستی افزون بر آیتم‌های مندرج در پایگاه باشد می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۷۸۰۴۲۶ و ۳۷۷۸۰۴۲۷ – روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم تماس حاصل نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.