صفحه اصلی / درخشان: برای استفاده از «آندره» برنامه‌های متنوعی داریم

درخشان: برای استفاده از «آندره» برنامه‌های متنوعی داریم

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از مهر محمد درخشان گفت: جذب مربیان خارجی را از مدتها قبل در دستور کار قراردادیم  و پس از مذاکره با چند مربی و بررسی روی گزینه های مدنظر خود، به این نتیجه رسیدیم در این رابطه از فدراسیون جهانی کمک بگیریم.
رئیس فدراسیون جهانی ادامه داد: مذاکرات ما با فدراسیون جهانی در نهایت نتیجه داد و «ویزر» موافقت کرد برای استخدام مربی خارجی به مدت یک سال ماهیانه ۵ هزار دلار از مبلغ قرارداد را به ایران پرداخت کند. این همکاری و کمک فدراسیون جهانی باعث شد تا بتوانیم با مربیان مورد نظر خود به توافق برسیم.
وی ادامه داد: برای تیم ملی بانوان پیش از این با «نلیا» توافق کرده بودیم و برای بخش آقایان نیز «آندره» را جذب کردیم. هر دو مربی ازبکستانی هستند و کارنامه قابل قبولی دارند. این دو مربی با ازبکستان قرارداد داشتند و پس از پایان قرارداد خود به تهران سفر می کنند. 
درخشان در مورد حضور آندره به عنوان سرمربی تیم ملی به جای منصوری گفت: در این مورد هنوز تصمیم گیری نکرده ایم. باید بررسی بیشتری داشته باشیم. شاید از منصوری به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان استفاده کنیم و یا چند جوان با آتیه را استعدادیابی کرده و در اختیارش قرار دهیم تا بتواند آنها به سطح اول جودو جهان برساند.
رئیس فدراسیون جودو در پایان با اشاره به سوابق آندره گفت: وی به عنوان مربی مسابقات بزرگی چون جهانی و المپیک را تجربه کرده و شاگردان او مدالهای متعددی را از این رقابتها کسب کرده اند. مطمئن هستم که او می تواند به جودو ایران کمک کند. 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.