صفحه اصلی / گزارشی از قاچاق مواد مخدر توسط دستگاه های دولتی نداریم

گزارشی از قاچاق مواد مخدر توسط دستگاه های دولتی نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سردار محمد مسعود زاهدیان در نشست سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت های پلیس در سال ۹۷ گفت: اشراف گسترده تر اطلاعات، برخورد با شبکه های قاچاق مواد مخدر، پاکسازی شهرها و جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل آنها به مراجع قضایی از مهمترین اولویت های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جدید خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی درباره نقش یقه سفیدها در قاچاق مواد مخدر گفت: ما هیچ دستگاه دولتی را نداریم که گزارشی درباره قاچاق مواد مخدر از آنها ارائه شده باشد، ضمن اینکه یک وفاق کلی و عزم جدی در مسئولان برای برخورد با قاچاق و هم افزایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد که در دنیا بی بدیل است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه به دلیل گردش مالی بسیار قابل توجه در حوزه مواد مخدر، افراد زیادی جذب باندها می شوند گفت: بسیاری از باندها امروز در رصد پلیس هستند و به زودی با آنها برخورد می کنیم. ما طوری فضا را تنگ می کنیم که این باندها نتوانند به راحتی به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
وی درباره پولشویی نیز گفت: ما در این زمینه کیس های متعددی داشتیم و شیوه های پولشویی مختلفی را شناسایی و با آن برخورد کردیم. ضمن اینکه پلیس تمام تلاشش را برای برخورد با منابع اقتصادی قاچاقچیان انجام داده است.
زاهدیان تاکید کرد: امروز اداره مبارزه با پولشویی در پلیس مبارزه با مواد مخدر با همین منظور ایجاد شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره کمپ های غیر مجاز نیز گفت: قطعاً مواردی که به ما منعکس شود با آن برخورد جدی خواهیم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.