صفحه اصلی / بازدید مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از شرکت تولیدی سپاهان لایه اصفهان

بازدید مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از شرکت تولیدی سپاهان لایه اصفهان

مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در راستای حمایت از صنایع مولد استان اصفهان از شرکت صنایع تولیدی سپاهان لایه اصفهان با هیئت همراه  بازدید کرد. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمد رضا سبزواری مدیر شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری در دیدار از این واحد تولیدی، اظهار داشت: رویکرد بانک ایران زمین نگاه ویژه به بخش تولید واشتغال است و حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی و ایجاد رابطه تنگاتنگ با فعالین عرصه تولید از اولویتهای این بانک است. 
سبزواری ضمن ابراز خرسندی از پویائی شرکت سپاهان لایه توجه ویژه به محورهای تولید و ارزش آفرین را مهم عنوان  کرد و افزود: امیدواریم شاهد پیشرفت چشم گیر مجموعه در عرصه های اقتصادی و در تعامل با بانک ایران زمین بیش از پیش باشیم.  
سپس احمدی مدیر عامل شرکت سپاهان لایه ضمن تشریح  تاریخچه و عملکرد شرکت  افزود: این گروه صنعتی در زمینه آماده سازی و ریسندگی منسوجات و تولید الیاف پلی استر همانند سایر الیاف مصنوعی به روش های صنعتی فعالیت دارد. این شرکت از سال ۹۰ در مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع  با اشتغال زایی ۱۵۰ نفر بطور مستقیم کار خود را شروع کرده است  و در نظر دارد زنجیره های تکمیلی وابسته خود را نیز احداث کند. 
در پایان طرفین بر لزوم گسترش همکاری های فی مابین تاکید کردند. 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.