صفحه اصلی / والکات: برای حضور در اورتون از رونی مشورت گرفتم

والکات: برای حضور در اورتون از رونی مشورت گرفتم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، تئو والکات مهاجم ۲۸ ساله تیم آرسنال بعد از آن که فهمید جایی در برنامه‌های ونگر ندارد تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. والکات با سران اورتون به توافق رسید و معاینات پزشکی خودش را نیز در این تیم پشت سر گذاشت تا دومین خرید زمستانی اورتون باشد.
تئو والکات درباره حضور خود در اورتون گفت: برای حضور در اورتون با وین رونی مشورت گرفت مو نظر او را پرسیدم و او هم من را تشویق کرد تا به اورتون بیایم. او تجربیات گرانبهایی دارد و قطعا می تواند به سود بازیکنان دیگر تیم باشد.او به من گفت که اورتون در مسیر پیشرفت است و می تواند بهتر از قبل شود.  اورتون تیمی با تاریخ غنی است و این خیلی به شما کمک می کند تا در باشگاه جدیدی که هستید به شرایط عادت کنید. می خواهم بهترین بازیهای خودم را برای اورتون انجام دهم.
خرید جدید اورتون در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: من از عملکرد فصل قبل خود رضایت دارم . توانستم ۱۹ گل به ثمر برسانم ولی در این فصل به مشکل خوردم و راهی جز خروج از تیم آرسنال نداشتم و الان امیدوارم در تیم جدیدم عملکرد خوبی داشته باشم. ما تیمی هستیم که بازیکنان هجومی خوبی در خط حمله خود دارد و همین می تواند به ما کمک کند تا در ادامه فصل نتایج خوبی به دست بیاوریم تا رتبه خوبی هم در جدول رده بندی داشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.