صفحه اصلی / نهمین مسابقه ملی بهره وری برگزیدگان خود را شناخت

نهمین مسابقه ملی بهره وری برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش کسب و کار نیوز، برگزیدگان نهمین مسابقه ملی بهره وری ایران یکشنبه  شب ۲۴ دی ۹۶ با حضور اعضای هیات رئیسه و اعضای کمیسیون های اتاق بازگانی،صنایع و معادن وکشاورزی ایران و تهران و همچنین مدیران ۳۰۰ بنگاه اقتصادی کشور در هتل پارسیان آزادی معرفی شدند.
این مسابقه با ارزیابی شاخص های بهره وری بیش از ۲۰۰۰ شرکت انجام شده و بهره وری بیش از ۶۰۰۰ بنگاه اقتصادی در قالب ۴۰ صنعت در این جشنواره در سالیان اخیر محاسبه شده است.
 در این دوره، پس از مشخص شدن نامزدهای هر صنعت، با توجه به فرآیند داوری این مسابقه که توسط بیش از ۷۵۰۰  از متخصصین صنعت مربوطه  به‌صورت آنلاین انجام‌ شد و پس از برگزاری نشست کمیته علمی نتایج نهایی مشخص و از بنگاه‌های برتر به تفکیک هر صنعت در این جشنواره تقدیر شد.
حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در مراسم جشن ملی بهره‌وری اظهار کرد: قرار است ۲.۸رشد اقتصادی کشور از بهره‌وری کسب شود اما هنوز برنامه‌‌ای در این خصوص نداریم. وی افزود: امیدواریم رئیس جمهور قول خود درباره جراحی قتصادی را اجرایی و زمینه رانت ها را کنترل کند تا شاهد رشد بهره‌وری از سوی بخش خصوصی در ایران باشیم.
فرشید شکرخدایی دبیر جشنواره ملی بهره‌وری نیز درنهمین جشنواره ملی بهره‌وری با اشاره به روند انتخاب شرکت‌های برتر گفت: محاسبه بهره‌وری برای همه شرکت‌ها یک هدیه به شرکت‌هاست که بدون هیچ هزینه و با استانداردهای جهانی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: استناد ما به صورت‌های مالی حسابرسی شده بوده است که با درخواست شرکت‌ها انجام می‌شود.
وی با اشاره به تحلیل‌هایی از متوسط ارزش افزوده در صنایع مختلف ایران گفت: متوسط ارزش افزوده صنعت بانکداری نشان می‌دهد این صنعت تا سال ۹۵ سود اورترین صنعت کشور بوده است .

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.