صفحه اصلی / ایجاد اشتغال برای بیش از ۵۰۰ نفردر ۹ ماهه سال ۹۶

ایجاد اشتغال برای بیش از ۵۰۰ نفردر ۹ ماهه سال ۹۶

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، حمیدرضا عقاب نشین با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این آمار تعداد ۱۵۰۰ شغل غیر مستقیم در این مدت فراهم شده است و این آمار در مقایسه با سال قبل ۳۸۰ درصد رشد را نشان می دهد.
عقاب نشین گفت: جمعیت فعال اقتصادی شاغل در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام در حوزه صنعت و خدمات بطور مستقیم ۲۵۰۰ نفر است که انتظار می رود براساس برنامه پیش بینی شده تا پایان سال  برای ۴۰۰ نفر دیگر ایجاد اشتغال شود.
وی در ادامه در خصوص جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی افزود: عملکرد ۹ ماه سال ۹۶  در خصوص انعقاد قرارداد سرمایه گذاری با رشد ۹ برابری نسبت به سال قبل، تعداد ۵۵ سرمایه گذاری بوده که نشان می دهد مجموعه فعالیت های خدمات مرتبط با سرمایه گذاری گسترش یافته است .
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای استقرار شرکت های ICT و دانش بنیان گفت: مقدمات حضور شرکتهای  فعال در این حوزه انجام شده و قرارداد هایی با شرکت های شاتل، های وب، مبنا، ماد ایران و … منعقد شده است.
عقاب نشین در پایان به میزان سرمایه گذاری ثابت انجام گرفته در ۹ ماه سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: در این مدت ۸۰۰ میلیارد تومان و نزدیک به ۹۸ میلیون دلار سرمایه گذاری در منطقه انجام شده است.
 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.