صفحه اصلی / مهلت ثبت نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن دوباره تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن دوباره تمدید شد

به گزارش کسب و کار به نقل از ایرنا، مهلت ثبت نام برای آزمون سراسری قرآن و عترت از ۱۸ آذر تا ۲۰ دی ماه اعلام شده بود و مسئولان مربوطه مهلت شرکت علاقه مندان به این آزمون را به مدت ۱۰ روز تمدید کردند ولی حالا به دلیل درخواست های مکرر و استقبال گسترده قرآن آموزان و عموم مردم زمان ثبت نام تا پایان جمعه هفته آینده یعنی ششم بهمن ماه تمدید شد.
مرتضی خدمتکار دبیر ستاد اجرائی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز روز گذشته، ۲۶ دی ماه با اشاره به استقبال گرم و درخواست های مکرر مردم برای تمدید زمان ثبت نام این آزمون گفته بود که احتمال تمدید مهلت ثبت نام دور از انتظار نیست.
بر اساس این گزارش، تعداد افراد شرکت کننده در این آزمون از مرز ١٠٠ هزار نفر گذشت و انتظار می رود این آمار همچنان روند افزایشی داشته باشد.
مخاطبان این آزمون چهار گروه شامل اعضای موسسات قرآنی، اعضای مراکز قرآنی بقاع متبرکه، دانش آموزان و مخاطبان آزاد هستند و برگزاری یک آزمون الکترونیکی نیز با عنوان «درک معنا و تدبر در قرآن» از سوی موسسه نورالمجتبی با مدیریت محسن میرباقری استاد دانشگاه و پیشکسوت قرآنی نیز مژده ای به علاقه مندان قرآنی است تا در فضای مجازی نیز بتوانند این آزمون را پشت سر بگذارند که جزئیات این آزمون نیز از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.
چهار گروه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن عبارت است از حفظ در ۱۵ رشته، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت علیهم السلام و انس با قرآن و البته یکی از این آزمون ها به خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها اختصاص یافته تا رهروان ولایت در ایام شهادت و ولادت آن حضرت با مفاهیم بلند و عمیق این خطبه بیشتر آشنا شوند.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، پنجشنبه ١٠ اسفند ماه با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این آزمون به نشانی http://www.quranedu.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.