صفحه اصلی / شرکت ملی نفتکش ایران جان باختن دریادلان سانچی را تسلیت گفت

شرکت ملی نفتکش ایران جان باختن دریادلان سانچی را تسلیت گفت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، در پیام تسلیت شرکت ملی نفتکش ایران آمده است:
«انّا لله و انّا الیه راجعون
دریانوردان شهید خانواده نفتکش، فداکارانی‎اند که بیکران به ایران اسلامی عشق داشته و جان به کف از سال‎های جنگ تحمیلی تا دوران سازندگی تا تحریم‌های ظالمانه، همواره سفیران غیور ایران، در آب‎های جهانی بوده و هستند.
حادثه غم‌انگیز نفتکش «سانچی» که در چند دهه اخیر کم‌سابقه بوده، به‌رغم تلاش‌های فراوان دستگاه‎های مختلف اجرایی و پیگیری مستقیم ریاست محترم جمهوری با تعیین وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه و تلاش تمام مدیران و مسئولان شرکت ملی نفتکش ایران، سازمان بنادر و دریانوردی و تکاوران غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران برای یافتن روزنه امیدی جهت تعیین سرنوشت قطعی سرنشینان و یافتن پیکرهای مطهر آن عزیزان وجود داشت به یاس گرایید و ملت بزرگ و شریف ایران را داغدار کرد.
ملت شریف ایران، پاره‎های تن وطن از میان شعله‎های آتش تا افق محبوب پر کشیدند؛ اینک واژه‎ها در تفسیر غیرت و شرف دریادلان عرصه عشق و ایثار و شهادت وامانده‌اند. غیورمردان شرکت ملی نفتکش ایران در مدت حیات ۶۲ ساله خود در تاریخ معاصر پر فراز و نشیب کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه دوران تحریم‎های ناعادلانه اقتصادی با اهدای دهها شهید و جانباز سرافراز، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آوردند و نقشه‎های شوم دشمنان برای فلج کردن اقتصاد کشور را عقیم گذاشتند.
شرکت ملی نفتکش ایران این ضایعه بزرگ را خدمت مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار و به ویژه خانواده‎های صبور و داغدار نفتکش تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات از خداوند باری تعالی برای شهیدان بزرگوارمان، صبر و شکیبایی برای خانواده‌های عزادار آرزومند است. بدون تردید خانواده بزرگ نفتکش با تداوم راه این عزیزان، یاد آنان را در صحنه‌های بزرگ ملی و بین المللی  گرامی خواهد داشت.»

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.