صفحه اصلی / کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان

کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب بالاترین درصد رشد رضایت مشتریان شد.
دکتر رضا تقی زاده سرپرست سایپایدک با بیان این مطلب افزود: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان،  مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان شد. 
وی ادامه داد: شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر ۶۰۰  نمایندگی مجاز است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایت مندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه، با بهره مندی از کارکنانی پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور دست یابد .
تقی زاده تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای ارائه خدمات با کیفیت، در ارزیابی های آتی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رتبه نمایندگی های رتبه ۴ در شرکت سایپایدک ارتقاء یافته و یا از زنجیره شبکه خدمات پس از فروش سایپا حذف خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.