صفحه اصلی / واکنش اتاق بازرگانی نسبت به منع بانک‌ها از مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری

واکنش اتاق بازرگانی نسبت به منع بانک‌ها از مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین شافعی شب گذشته در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی مشهد اظهار کرد: مدیریت صندوق های سرمایه گذاری از سوی بانک های کشور کاملا ممنوع شده و این یکی از مواردی بود که بخش خصوصی آن را دنبال می کرد تا بانک ها از بنگاه داری خارج شوند لذا این تصمیم موجب خوشحالی ماست. 
وی ادامه داد: موسسه پژوهش اقتصاد کشاورزی اعلام کرده سهم صادرات کشاورزی از کل صادرات کشور به ۱۳ درصد رسیده و ۲۵۰ هزار هکتار زمین در کشور زیر کشت می رود. نکته قابل توجه این است که ایران ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار اراضی آبی دارد و میزان صادرات محصولات کشاورزی آن ۶.۴ میلیارد دلار است. ترکیه که پنج میلیون و ۲۱۵ هزار هکتار اراضی آبی دارد صادرات محصولات کشاورزی اش ۱۶.۶ میلیارد دلار است و مالزی با ۳۸۰ هزار هکتار اراضی آبی ۲۵.۵ میلیارد دلار محصولات کشاورزی صادر می‌کند.
شافعی بهمچنین یادآور شد که باید تبریک بزرگی به گمرک ایران و استان گفت، چون دو مقام شایسته در مبارزه با قاچاق آورده است و گمرک نخست دنیا شناخته شده است. همچنین ما در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر بعد از ژاپن جای دوم را کسب کرده ایم.

همچنین مطالعه کنید:

۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند/ توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید

به گزارش کسب و کار نیوز ، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.