صفحه اصلی / بررسی وضعیت ایثارگران کرمان با حضور رئیس بنیاد شهید

بررسی وضعیت ایثارگران کرمان با حضور رئیس بنیاد شهید

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی روز چهارشنبه ۱۳ با استقبال استاندار و مقامات محلی وارد استان کرمان شد و در بدو ورود ضمن اشاره به آمار بالای جمعیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران این استان گفت: در شهرستان کوهبنان که به تازگی دچار زلزله شده است، منازل مسکونی بیش از ۲۰۰ خانواده ایثارگر دچار تخریب شده است و بر اساس اعلام اداره کل بنیاد استان کرمان تعدادی از منازل ایثارگران در کوهبنان بین ۲۰ تا ۶۰ درصد و برخی نیز بیش از این میزان دچار آسیب شده‌اند و در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با ایثارگران آسیب دیده مشکلات موجود بررسی خواهد شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده همه ایثارگران در سراسر کشور بیمه حوادث و عمر هستند و نگرانی بابت بازسازی و مرمت ساختمان‌های ایثارگران وجود ندارد و فرایند کارشناسی ارزیابی خسارات نیز آغاز شده و بر اساس گزارش کارشناسی تا سقف ۳۵ میلیون تومان جبران خسارت صورت خواهد گرفت.
معاون رییس جمهور به برنامه سفر به کهنوج و جیرفت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: هدف مهم سفر به جیرفت و کهنوج دیدار با ایثارگران و بررسی فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد در این شهرستان‌ها است.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پایان با اشاره به حوادث روزهای اخیر در کشور گفت: انتقاد و طرح مطالبات از حقوق اصلی مردم است و مسئولین وظیفه دارند برای حل مشکلات تلاش کنند اما باید در نظر داشت انتقاد و اعتراض باید در چهارچوب قانون مطرح شود و اقدامات تخریب گرانه عده‌ای معدود که با تحریک دشمنان صورت می گیرد، تنها باعث متشنج شدن فضا و بهره‌برداری دشمنان می‌شود و خوشبختانه مردم شریف ایران اسلامی امروز در سراسر کشور پاسخی شایسته و درخور آشوب گران دادند و باید همواره قدردان این حضور و حماسه‌آفرینی‌ها باشیم.
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای شهدای این استان ادای احترام کرد.
حجت‌الاسلام شهیدی شامگاه چهارشنبه ۱۳ دی ماه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا با تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون رییس جمهور در این دیدار دستورات لازم برای بررسی و رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران را صادر کرد.
پروژه نورپردازی گلزار شهدای کرمان که حدود ۱۰۰۰ شهید را در خود جای داده است سال گذشته همزمان با روز بزرگداشت شهدا افتتاح شد و باعث شد تا گلزار شهدای کرمان به عنوان گلزار شهدای نمونه کشور برگزیده شود. طرح نورپردازی گلزار شهدای کرمان با نصب هزار و ۵۰۰ چراغ آل. ای.دی در کف، ۷۰۰چراغ بر دیواره‌ها، ۸ دستگاه پخش نور و با عنوان طرحی بی‌نظیر اجرا شده است که مورد توجه مردم شهیدپرور کشورمان قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.