صفحه اصلی / برلیانس خودرویی مناسب جهت ناوگان تاکسیرانی کشور

برلیانس خودرویی مناسب جهت ناوگان تاکسیرانی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از برلیانس تاکسی در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش گفت: با هماهنگی وزارت کشور، بانک ها و سایر سازمان های مربوطه به دنبال ایجاد شرایط مناسب جهت تسهیل در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور هستیم و در گام اول خودروی برلیانس را به این ناوگان اضافه خواهیم کرد.
مراسم رونمایی از خودروی برلیانس تاکسی محصول گروه سایپا با حضور مهندس محسن جهرودی مدیرعامل سایپا و دکتر هیربد معصومی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور برگزار شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز از محصولی رونمایی شد که به ناوگان تاکسیرانی کشور ملحق می شود و دارای استانداردهای بالای زیست محیطی است.
وی افزود: خودروی برلیانس تاکسی دارای استاندارد یورو ۵ است و اتاق بسیار مناسب برای جابجایی مسافران دارد و از فضای راحتی برای راننده تاکسی برخوردار بوده و تمام استانداردهای مدنظر وزارت کشور و سازمان تاکسیرانی کشور را گذرانده است.
مهندس جهرودی گفت: نگاه دولت حمایت از قشر زحمت کش رانندگان تاکسی است و به تبع آن گروه خودروسازی سایپا نیز با همین نگاه حمایتی به این حوزه ورود کرده و شرایط مناسبی را برای اسقاط خودروهای فرسوده و دریافت تسهیلات مناسب بانکی ایجاد کرده است.
مدیرعامل گروه سایپا افزود: نگاه سایپا در این حوزه ترسیم جایگاه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور است که با همکاری وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانان کل کشور در حال حرکت به این سمت هستیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از وزارت کشور، شورای عالی ترافیک و پلیس راهورناجا در خصوص همکاری برای الحاق خودروی برلیانس به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: امیدواریم که بتوانیم برای الحاق سایر خودروهای گروه خودروسازی سایپا به ناوگان حمل و نقل عمومی از همکاری این سازمان ها بهره مند شویم.
مدیرعامل گروه سایپا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص صادرات محصولات گروه سایپا گفت: اگر بخواهیم در یک بازار مزیت رقابتی داشته باشیم، باید در بازارهای منطقه ورود کنیم و هر خودروسازی برای صادرات نیاز به شبکه دارد و ما برای ورود به بازارهای جهانی باید از شبکه خودروسازان معتبر جهانی استفاده کنیم که این امر برای گروه سایپا با مشارکت شرکت سیتروئن محقق خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.