صفحه اصلی / علی حسینی: به زودی به وزنه برداری بر می گردم

علی حسینی: به زودی به وزنه برداری بر می گردم

به گزارش کسب و کار نیوز سعید علی حسینی در گفتگو با ایسنا درباره ی عمل جراحی خود و بازگشت مجدد به تمرینات وزنه برداری بیان کرد:  پارگی درجه سه مینیسک بود که نیاز به عمل جراحی داشت و وقتی با پزشکان مشورت کردم گفتند الان بهتر است عمل کنم تا نزدیک مسابقات دیگر اذیت نشوم.
او ادامه داد: از آنجا که مدت زمان خوبی برای ریکاوری دارم تصمیم بر این شد که عمل جراحی کنم.
علی حسینی در مورد آغاز مجدد تمریناتش گفت: چیز مهمی نیست  و آن قسمت که پارگی داشت را برداشتند. دکتر رازی گفت، ۳ تا ۶ هفته باید استراحت کنم. البته استراحت مطلق نیست و بر روی عضلات بالا تنه کار خواهم کرد.
او افزود: پارگی میسنیک چیز خاصی نیست و می توان راحت برگشت. با توجه به اینکه تمرینات بالاتنه را انجام خواهم داد مشکلی نیست  و ان شاءالله به زودی بر می گردم. حتما با کادرفنی جدید برنامه خوبی  می چینیم تا در بازی های آسیایی و قهرمانی جهان خوب ظاهر شوم.
وزنه بردار فوق سنگین ایران در مورد تغییر کادرفنی تیم ملی بزرگسالان گفت: تصمیماتی بود که فدراسیون گرفته و من هم تابع آن هستم. به آقای برخواه تبریک می گویم. ان شاءالله دوره موفقیت آمیزی هم با او داشته باشیم و بتوانیم برای ایران افتخار آفرین باشیم.
علی حسینی با اشاره به اینکه هفته پایانی لیگ برتر وزنه برداری را از دست داد، تاکید کرد: دیگر شرایطم که این طور شد ، کاظمی نژاد (سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب) کمک کرد  برای بازی های آسیایی  آماده شوم تا زانویم بدتر از این نشود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.