صفحه اصلی / نقش بانوان در ورزش‌های آسیایی با کسب مدال‌های رنگارنگ پررنگ بود

نقش بانوان در ورزش‌های آسیایی با کسب مدال‌های رنگارنگ پررنگ بود

به گزارش کسب و کار نیوز معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت وزش و جوانان کشور گفت:در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: دو عنصر ورزش و هنر امید بخش، نشاط آفرین، روحیه آفرین و ایجاد کننده سلامت روحی و جسمی افراد آن جامعه است.
امیررضا خادم افزود:نشاطی که در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد بخش خصوصی به سمت این حوزه گرایش دارد اما جامعه ورزشی‌ به گونه‌ای عمل می‌کند که سرمایه‌گذارانی که قصد کمک دارند پس از چندی سرخورده و شده و این زمینه‌ای می‌شود تا دیگران نیز به این حوزه ورود پیدا نکنند.
خادم تصریح کرد: باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود و شرایطی را فراهم کرد که سرمایه گذار با خیال آسوده قدم در راه بردارد تا بتوان شاهد رشد و پیشرفت ورزش چه در سطح کشور و چه در سطح استان باشیم.
معاون حقوقی، پارلمانی وزارت وزش و جوانان کشور عنوان کرد:در بودجه سال جاری اعتبار مناسبی به حوزه ورزش و جوانان تعلق گرفت و راه‌اندازی خانه‌های جوان در کشور از محل همین اعتبارات بود.
وی گفت: ورزش و جوانان محدود به یک حوزه نیست بلکه فعالیت‌های آن فرابخشی است که در این زمینه می توان از پیشکسوتان، بخش‌های هم‌سطح ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد در راستای پیشرفت ورزش استان کمک گرفت.
خادم با اشاره به نقش بانوان در ورزش استان گفت: نقش بانوان در ورزش‌های آسیایی با کسب مدال‌های رنگارنگ پررنگ بود و باتوجه به اینکه حمایت چندانی نسبت به ورزش آقایان از آن‌ها صورت نگرفت در میدان‌های بین‌المللی درخشیدند.
وی افزود: ایجاد فضای ورزشی مناسب و سرپوشیده برای بانوان با وجود محدودیت اسپانسر باید مورد توجه جدی مسئولان ورزشی قرار گیرد.


معاون حقوقی، پارلمانی وزارت وزش و جوانان کشور تصریح کرد: در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان بیش از چهارهزار طرح نیمه تمام دارد که باید تا پایان سال به اتمام برسند و برای تکمیل این تعداد طرح اعتباری بیش از هشت هزار میلیارد تومان اعتبار  نیاز است.
خادم تاکید کرد:انتظار می‌رود مدیریت جدید ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با مسئولان استان بویژه  استاندار استان تعامل مطلوب داشته باشد.

 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.