صفحه اصلی / استعفای مسببان حذف جمله "اشهد ان علیا ولی الله"

استعفای مسببان حذف جمله "اشهد ان علیا ولی الله"

به گزارش کسب و کار نیوز، خدا نظر دریکوند  گفت: ما هم از مردم عذر خواهی کردیم و قول پیگیری داده ایم ،با توجه به اینکه احساسات مردم جریحه دار شده است و جامعه ما یک جامعه شیعه می باشد، سرپرست قرآن و عترت سازمان آموزش و پرورش استان لرستان  و کارشناس اقامه نماز  شهرستان، استعفا دادند.
 دریکوند اذعان داشت : حراست آموزش و پرورش استان لرستان را مأمور کردیم که این موضوع را بررسی  و چنانچه اگر عمدی در کار باشد برخورد شود بعد از گزارش حراست این اداره، موضوع بر این بود که هیچگونه دلایلی برای عمدی بودن مشاهده نشده  و این اتفاق سهوی بوده  اما بی احتیاطی انجام شده است.
 خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت : در هر شغلی ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و ما باید در مقابل این اتفاقات حتماً اقدامی انجام بدهیم ،اتفاق سهوی که در جزوه کمک آموزشی کتاب احکام دوم متوسطه پسران که در  ۴ برگ ، A4  در آموزش و پرورش استان لرستان رخ داده است بعلت اینکه حروف عربی اعِراب دارند ، شخصی که این وظیفه را بر عهده داشته است در کار خود دقت نکرده و جمله "اشهد ان علیا ولی الله " از قلم افتاده است.
دریکوند بیان داشت: این جزوه در ۱۲۸۸ نسخه چاپ که ۴۶۰ نسخه آن در مدارس ازنا توزیع  شده است و ما به محض متوجه شدن این موضوع دستور دادیم که ۴۶۰ نسخه توزیع شده را جمع آوری کنند و سریعاً کل ۱۲۸۸ نسخه گردآوری و اصلاح شده آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده ایم.
این مسئول تصریح کرد :واکنش مردم ،حساسیت مردم و پیگیری رسانه‌ها و مسئولین قابل تحسین می باشد و امیدواریم در همه مراحل و حوزه‌ها این چشمان، ناظر مطالبات عمومی باشد ولی بعد از اینکه ما این موضوع را جبران کرده ایم و همه اقداماتی که باید انجام داده ایم دامن زدن به این قضیه به نفع مردم و استان نمی باشد و ما انتظار داریم که با تصمیمات احساسی و منافع های شخصی به این اختلافات دامن نزنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان اظهار داشت: با توجه به فصل امتحانات  بهتر است این  فضا به سمت آرامش برود و این فصل باید برای معلمین و دانش آموزان همراه با آرامش باشد .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.