چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / معامله ۴۰۷ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

معامله ۴۰۷ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بورس کالای ایران، طی هفته منتهی به ۷ دیماه، حدود ۴۰۷ هزار و ۹۳۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۸۲ هزار و ۱۴۹ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار، ۷۵ هزار و ۶۵۷ تن فولاد، ۴ هزار و ۱۰۰ تن مس، ۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲ هزار و ۲۰۰ تن آلومینیوم و همچنین ۱۰۰ تن روی از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۵۵ هزار و ۱۲۶ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۸۲ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، ۷۸ هزار و ۷۲۵ تن قیر، ۵۱ هزار و ۶۱۰ تن مواد پلیمری، ۶۳ هزار و ۱۴۵ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۱ هزار و ۲۰۹ تن مواد شیمیایی، ۱۳ هزار و ۱۴۰ تن گوگرد، یک هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۷۰۰ تن عایق رطوبتی و همچنین ۵۹۸ تن روغن پارافین وکس سنگین خریداری شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور، شاهد معامله ۷۰ هزار و ۴۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۲۹ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۴ هزار و ۱۰۰ تن گندم، ۱۷۶ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۱۳ هزار و ۵۴ تن ذرت، ۳ هزار تن روغن خام و ۷۵ تن شکر مشاهده شد.
لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران ۱۰۰ تن روغن پالم و ۱۵۵ تن شیر خشک داد و ستد شد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.