صفحه اصلی / سال آینده ۱۰ درصد سهام را در بورس عرضه می‌کنیم

سال آینده ۱۰ درصد سهام را در بورس عرضه می‌کنیم

او می‌گوید از آنجا که کفایت سرمایه برای این شرکت مهم است بخش زیادی از سود صرف افزایش سرمایه می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز حبیب‌رضا حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این‌که آیا زمان عرضه تامین سرمایه امید را در بورس تهران مناسب می‌دانید، گفت: به نظر من زمان عرضه مقداری دیر هم بود و این شرکت باید زودتر از اینها در بورس عرضه می‌شد، اما در هر حال باید سازوکار مقرراتی عرضه شدن در بورس به درستی عملی می‌شد.
وی ادامه داد: یک سال طول کشید اساسنامه شرکت از حالت سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شود و یکی از عوامل طول کشیدن عرضه سهام ما در بورس این است که سازمان می‌خواهد شرکت‌های عرضه شده در بورس جزو شفاف‌ترین‌ها باشد.
مدیرعامل تامین سرمایه امید افزود: ما از ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ درج نماد شدیم و از آن روز به دنبال عرضه در بورس بودیم. اخیرا هم بحث‌هایی در مورد نرم‌افزار بورس وجود داشت که تا این موضوع حل شود مقداری عرضه در بورس به طول انجامید.
حدادی درباره‌ی تعهد شرکت در مورد عرضه در بورس، گفت: تعهد سهامدار عمده برای عرضه، ۲۰ درصد است. در عرضه اولیه ۱۰ درصد عرضه شد و ۱۰ درصد دیگر تا سال آینده عرضه می‌شود.
وی در پاسخ به این‌که آیا به دنبال افزایش شرکت هستید، اظهار کرد: ما باید بزرگ شویم و تعهدات بزرگتری را بپذیریم؛ برای این موضوع ناچاریم که سرمایه خود را افزایش دهیم. ما جزو آن دسته از نهادهای واسطه‌ای هستیم که کفایت سرمایه برایمان مهم است. پس هرچه سرمایه‌مان را بیشتر افزایش دهیم تعهدمان بزرگتر خواهد شد، بنابراین برای کمک به دولت و صنایع ناچاریم که بزرگتر شویم. روال شرکت هم این بوده که بخش زیادی از سود شرکت صرف افزایش سرمایه شرکت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.