صفحه اصلی / طرح دو فوریتی بیت المقدس، پایتخت همیشگی فلسطین در دستور کار امروز مجلس

طرح دو فوریتی بیت المقدس، پایتخت همیشگی فلسطین در دستور کار امروز مجلس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، جلسه علنی صبح چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۱۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. 
امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز خانه ملت گفت: ادامه رسیدگی به لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین و طرح اصلاح تبصره بند ب ماده ۳۵ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد. 
به گزارش ایرنا، دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسید.
در صورت تصویب نهایی این طرح ماده واحده ای به عنوان تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۶۹ الحاق می شود.
در این تبصره آمده است: بیت المقدس پایتخت همیشگی کشور فلسطین خواهد بود.
وی افزود: همچنین مجلسی ها طرح اصلاح موادی به قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور را رسیدگی می کنند. 
عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۵۳ قانون آیین نامه دادرسی کیفری، لایحه اصلاح بند دو ماده واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر، طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و طرح الحاق موادی قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس امروز خود دارند.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.