صفحه اصلی / هدف اصلی سفر به ایلام بررسی مشکلات قضایی است

هدف اصلی سفر به ایلام بررسی مشکلات قضایی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدای این استان در تشریح اهداف این سفر افزود: جوانب مختلف کاستی های دستگاه قضا در استان را بررسی می کنیم تا با تامین نیازها بتوانیم خدمت رسانی بیشتر داشته باشیم. 
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه تلاش می کنیم در حد ممکن مشکلات قضایی استان ایلام را برطرف کنیم، افزود: علاوه بر آن با اقشار مختلف مردم از جمله خانواده های شهدا و ایثارگران، نخبگان، مجموعه قضایی و روحانیون دیدار خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله آملی لاریجانی روز گذشته(سه شنبه) در سفر به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده با بیان اینکه حضور مسئولان کشور در مناطق زلزله‌زده باعث تسلی خاطر آسیب‌دیدگان می‌شود، تصریح کرد: دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است و این روند همچنان باید ادامه یابد.
رئیس قوه قضائیه تاکیدکرد: هر جا برایمان محرز شود که ارگان یا نهادی کم‌کاری می‌کند، برخورد قضایی خواهیم کرد.
آیت الله آملی لاریجانی همچنین دیروز در بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، به صورت مستقیم با برخی ساکنان محله فولادی سرپل ذهاب که در جریان زلزله ۲۱ آبان بیشترین خسارت را دیده است، گفت و گو کرد.
رئیس قوه قضائیه همچنین در یکی از چادرهای ساکنان این منطقه نیز حضور یافت و در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفت.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.