صفحه اصلی / برخلاف تمام گمانه‌زنی‌ها، بخشی از سهام رایتل در بورس عرضه می‌شود

برخلاف تمام گمانه‌زنی‌ها، بخشی از سهام رایتل در بورس عرضه می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام رایتل، علی‌رغم مذاکره رایتل با سرمایه‌ گذاران خارجی درخصوص ارایه خدمات نسل چهارم و پنجم تلفن همراه کشور، این اپراتور در حال انجام فرآیندهای اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار برای عرضه بخشی از سهام خود و حضور فعال در بازار سرمایه کشور در سال ۱۳۹۶ است.
این اپراتور در سال ۱۳۸۹با قبول تعهدات قراردادی از سوی سازمان تامین اجتماعی و واگذاری حق امتیاز پروانه بهره­‌برداری اپراتور سوم تلفن همراه در کشور به شرکت سرمایه‌­گذاری تامین اجتماعی، فعالیت خود را آغاز کرد.
در سال ۱۳۹۰ با راه‌­اندازی سایت‌­های مخابراتی نسل سوم به صورت آزمایشی در شهرهای تهران و کرج، ارایه خدمات نوین اینترنت و تماس تصویری فعالیت خود را گسترش داد. لیکن به دلیل عدم وجود بستر فرهنگی مناسب در کشور، شرکت رایتل در راستای ارایه خدمت و اعتلای فرهنگ جامعه اسلامی از درآمدهای حاصل از اینترنت پرسرعت و تماس تصویری در طرح تجاری صرف‌نظر کرد و با ارایه بخشی از خدمات نسل سوم تلفن همراه در یک فضای رقابتی نابرابر و با توجه به عدم استفاده از امکانات دولتی و سرمایه‌گذار خارجی، قطع ارتباطات تصویری، آغاز تحریم‌­های اقتصادی و رشد بی‌­رویه نرخ ارز، با تکیه بر دانش تخصصی و مهارت جوانان شایسته این مرز و بوم و همچنین استفاده از محصولات تولیدکنندگان داخلی به توسعه فعالیت‌های خود ادامه داد.
پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در دوران تحریم و پس از آغاز به کار دولت جدید در سال ۱۳۹۲ برنامه استراتژی شرکت تغییر کرد و با صیانت از فضای فرهنگی کشور، توسعه نسل‌های پیشرفته زیرساخت‌­های مخابراتی محقق و فعالیت‌های این اپراتور با شتابی چندین برابر مواجه شد.
تکمیل پوشش سراسری با کیفیت تکنولوژی G ۳و G۴ در راستای جلب رضایت مشترکان از جمله فعالیت­‌های رایتل است که با انجام آن‌، به یکی از وعده­‌های عمده خود جامه عمل پوشانید. همچنین ایجاد بیش از ۳۵ هزار شغل پایدار، نشانگر تلاش مضاعف این اپراتور در بازار به شدت رقابتی تلفن همراه است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.