صفحه اصلی / برگزاری کنگره بین المللی آب، خاک و علوم محیطی در دانشگاه شهید بهشتی تهران

برگزاری کنگره بین المللی آب، خاک و علوم محیطی در دانشگاه شهید بهشتی تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، دبیر اجرایی کنگره آب، خاک و علوم محیطی دکتر امیررضا نعمتی از برگزاری کنگره در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران، پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور خبر داد. وی افزود کنگره مزبور با حمایت بیش از ۴۰ ارگان، وزارتخانه، دانشگاه و انجمن علمی و نیز حضور بیش از ۲۰۰ عضو در کمیته علمی و داوری از اساتید برجسته  دانشگاهی در سطح  بین المللی با اعلام فراخوانی شروع به دریافت و داوری مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران داخل و خارج از کشور نموده است. همچنین با برگزاری دوره ها و کارگاه های جانبی با همکاری اساتید بین المللی مدعو از دانشگاه های اوکلاهمای امریکا، ترنتو ایتالیا و تکنولوژی مالزی در جهت ارتقای سطح علمی پژوهشگران و شرکت کنندگان پیرامون علوم مربوط و آشنایی با متدهای روز جهان گامی کوچک بردارد.
وی خاطر نشان کرد: نگاه امروز به علوم میان رشته ای و یافتن ارتباطی میان آنها به جهت حل مسائل و مشکلات کاربردی و نیز توجه ویژه به مقوله آب و خاک دو عنصر تشکیل دهنده کره زمین و تامین کننده حیات می تواند از خسارات جبران ناپذیری به این کره خاکی جلوگیری نماید. با رشد چشمگیر تکنولوژی در دهه های اخیر متاسفانه غفلت از منابع آب و خاک گسترش یافته و در صورت ادامه روند موجود صدمات جبران ناپذیری متوجه آیندگان خواهد شد.
اولین کنگره بین المللی آب، خاک و علوم محیطی با هدف آشنایی با روش ها و تکنولوژی های روز دنیا جهت حفظ کمی و کیفی منابع اصلی حیات و کمک به بهبود وضعیت بحرانی آن در کشورهای در حال توسعه فعالیت خود را آغاز کرده است. در این راستا از تجربیات و تخصص اساتید برجسته دانشگاه های داخل و خارج کشور در حوزه های مرتبط استفاده شده که امید است دستاوردهای این کنگره بتواند منجر به آغاز نگرشی جدید جهت بهره برداری صحیح، حفاظت پایدار و بهبود منابع زیست محیطی کره زمین گردد. علاقه مندان می توانند جهت ارسال مقالات و شرکت در کنگره تا تاریخ ۲۰/۱۱/۱۳۹۶ از طریق ثبت نام در وبسایت کنگره به آدرس www.wse1.ir اقدام نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.