صفحه اصلی / تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان

تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  اتاق ایران، حسین سلاحورزی در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی استان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد از تشکیل دو تشکل حمایتی کارآفرینان و همچنین صندوق سرمایه‌گذاری کارآفرینان در استان خبر داد.
وی با اشاره به تشکیل دو نهاد پیگیر در زمینه نوآوری در چندماه گذشته در استان گفت: ایجاد انجمن جوانان کارآفرین و کانون کارآفرینی لرستان در راستای بهبود اکوسیستم کارآفرینی در استان بوده است.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران به موضوع پذیرش ریسک که از ضروریات اکوسیستم کارآفرینی است اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در کشور ما هنوز در این خصوص ساز و کار قانونی اندیشیده نشده است و اتاق بازرگانی ایران و لرستان به تازگی برنامه‌های خوبی را در این زمینه در نظر گرفته است.
سلاحورزی از هدف‌گذاری برای ایجاد دو نهاد با کمک اتاق بازرگانی لرستان و به منظور حمایت از بخش گردشگری و دیگری ایجاد یک مرکز نوآوری به منظور حمایت از کارآفرینان و سنجش میزان آمادگی نوآوری از شرکت‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مهمترین نیاز شرکت‌ها و افراد صاحب ایده و نوآوری، تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر بوده که کارهای مقدماتی این امر صورت گرفته است.
رئیس اتاق بازرگانی لرستان وجود جوانان علاقمند و کارآفرین استان را رمز توسعه پایدار استان برشمرد و گفت: لازم است در این رابطه نقشه کارآفرینی استان و بانک اطلاعاتی کارآفرینان هرچه زودتر تهیه و تدوین شود.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.