صفحه اصلی / برندگان مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان «بهره‌وری آب» معرفی و تقدیر می‌شوند

برندگان مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان «بهره‌وری آب» معرفی و تقدیر می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران، در این مراسم که عصر روز چهارشنبه – ۲۹ آذرماه ۱۳۹۶ – در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، از ۱۰ اثر برتر در هر یک از ۴ گروه سنی این مسابقه شامل ۳ اثر «برگزیده»، ۴ اثر «شایسته تقدیر» و ۳ اثر «راهیافته به نمایشگاه» تقدیر می‌شود. به هر یک از برگزیدگان لوح تقدیر به‌امضای رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین نمایشگاهی از آثار برتر سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان، همزمان با مراسم اختتامیه در معرض دید علاقه‌مندان خواهد بود.
در مجموع نزدیک به ۱۸۵۰ اثر در چهار رده سنی ۴ تا ۶، ۷ تا ۹، ۱۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ سال به دبیرخانه این مسابقه از شهرها و روستاهای اقصی‌نقاط کشور واصل شده است.
داوری آثار این مسابقه را خانم‌ها مامک یحیی‌پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ثریا حبیبی از انجمن هنرمندان نقاش ایران و آقای نادر موسوی فاطمی از موسسه سرزمین باران برعهده داشته‌اند.
شایان ذکر است نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران با موضوع «بهره‌وری و کیفیت زندگی» در سال ۱۳۹۳ و دومین دوره آن با موضوع «بهره‌وری سبز و حفظ محیط زیست» در سال ۱۳۹۵ برگزار شده بود.
 

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.