صفحه اصلی / رسول خادم با ۱۰۰ درصد آرا رئیس فدراسیون کشتی باقی ماند

رسول خادم با ۱۰۰ درصد آرا رئیس فدراسیون کشتی باقی ماند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  مجمع انتخابی ریاست فدراسیون کشتی در حالی صبح امروز سه شنبه برگزار شد که عباس جدیدی یکی از کاندیدای ریاست این فدراسیون مجمع را ترک کرد.
جدیدی از حاضران خواست که اسم این کارش را قهر کردن نگذارند! 
این کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در جلسه مجمع صحبت هایی را مطرح کرد و حتی برای صحبت کردن زمان کم آورد ولی رسول خادم ۵ دقیقه از زمانش را به جدیدی داد تا او بیشتر صحبت کند. 
خادم: نباید افتخارات جدیدی را فراموش کنیم
رسول خادم در صحبتهای خود در مجمع ریاست فدراسیون کشتی گفت: از تمام کسانی که با بنده در این مدت چهار ساله همراه بودند و مرا در حد توان و بضاعت محدودم یاری کردند تشکر می کنم. خوشحالم امروز ۸ کاندیدای پذیرش ریاست فدراسیون کشتی همه از خانواده کشتی هستند که این یک پیروزی است. حال اینکه تفاوت نمی کند چه کسی رییس شود.
خادم با تشکر از تک تک کاندیداها و برشمردن صفات خوب آنها، در مورد عباس جدیدی گفت: جدیدی از قهرمانان بزرگ ما بوده و نباید افتخارات ایشان را فراموش کنیم.
خادم همچنین گفت: امروز باید به این فکر کنیم که کشتی چه درد و گرفتاری از مردم ما دوا می کند. چیزی که نباید از یادمان رود بزرگترین امتیاز کشتی یعنی مردمی بودن آن است. کشتی می‌تواند امید به زندگی را در مردم افزایش دهد و از گرفتاری مردم کم کند.
مجمع فدراسیون کشتی قانونی نیست!
جدیدی بعد از ترک جلسه مجمع در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد. وی گفت: از وزیر می خواهم به این حاشیه ها رسیدگی کند که چرا اینقدر جوان بیکار داریم ولی بعضی ها چند شغله هستند؛ مثل روسای هیات های کشتی و افرادی که امروز در مجمع هستند و می خواهند رای بدهند.
وی تاکید کرد: این مجمع غیر قانونی است و آنرا ترک می کنم. امیدوارم یک روز مجمع، قانونی و فرصت برابری برای رقابت باشد.
جدیدی در خصوص اینکه چرا در زمان اعلام برنامه هایش وقت کم آورد و رسول خادم زمانش را به او داد ؟ تصریح کرد: فرصت برای من کم بود. تشریح برنامه های من ۴۰ دقیقه زمان می خواست و من فقط کلیاتش را گفتم. فقط دوست دارم فدراسیون این سئوالات امروز مرا پاسخ بدهد.
اعتراض اعضای مجمع به اقدام جدیدی
بعد از آنکه عباس جدیدی به یکباره جلسه مجمع را ترک کرد و آنرا غیر قانونی دانست، سایر اعضای مجمع به این اقدام جدیدی اعتراض کردند. بعضی از اعضای مجمع تاکید داشتند از آنجا که جدیدی به صورت غیر قانونی جلسه را ترک کرده و کتبا از انتخابات انصراف نداده است، باید نام وی روی تخته انتخابات نوشته شود!
انصراف تمام کاندیداهای انتخابات به جز خادم و جدیدی
حمید بنی تمیم، احد پازاج، عباس جدیدی، عبدالله چمن گلی، رسول خادم، امین رشید لمیر ۶ کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی بودند. صبح امروز و پیش از شروع مجمع، محمدرضا توپچی و نقی کلانتری از کاندیداتوری خود انصراف داده بودند. سایر کاندیداها به جز رسول خادم و عباس جدیدی هم قبل از شروع انتخابات، از کاندیداتوری انصراف دادند  و در واقع فقط نام این دو کاندیدا روی تخته نوشته شد. 
خادم رئیس فدراسیون باقی ماند بدون حتی یک مخالف
بعد از انصراف کاندیداها، مراسم رای گیری بین خادم و جدیدی برگزار و ۴۰ رای داخل صندوق ریخته شد. در نهایت رسول خادم با ۴۰ رای (۱۰۰ درصد آرا) به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد و عباس جدیدی حتی یک رای هم به دست نیاورد.
داورزنی: امیدوارم خادم از جایگاه کشتی دفاع کند
محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش بعد از انتخاب خادم گفت: به رسول خادم تبریک می گویم. این رای قاطع گویای این بود که چهار سال گذشته طوری کار کرده است که اعضای مجمع دوباره به او اعتماد کردند. امیدوارم با برنامه ریزی برای بازی های آسیایی و جهانی و المپیک از جایگاه کشتی ایران دفاع کند. خادم با همکارانش در دوره قبلی زحمات زیادی کشیدند.
وی افزود: امیدوارم این برنامه ها تا المپیک ۲۰۲۰ ثبات داشته باشد تا این رشته مدال آور، دوباره در عرصه های بین المللی باعث افتخار و پر شدن سبد مدالی ایران شود. همچنین خسته نباشید می گویم به تمامی روسای هیات های کشتی استانها که خودم در برخی استانها شاهد بودم بدون چشمداشت از جیبشان هم هزینه می کنند.
موافقت مجمع با درخواست داورزنی
معاون وزیر ورزش در انتهای صحبتهایش خطاب به حاضران گفت: از تمام اعضای مجمع می خواهم تفویض بگیرم که آقای خادم خودش درباره انتخاب دبیر ومسئولان دیگر فدراسیون تصمیم بگیرد. از اعضا می خواهم این اختیار را به من بدهند که یک بازرس انتخاب کنم که در مجمع باشد. 
اعضای مجمع هم با این درخواست وزیر و انتخاب بازرس موافقت کردند.
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.