صفحه اصلی / دومین نشست شورای سیاستگذاری جایزه سرآمدی و بهبود صنعت نفت برگزار شد

دومین نشست شورای سیاستگذاری جایزه سرآمدی و بهبود صنعت نفت برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، حبیب‎اله بیطرف، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری در این نشست که عصر روز گذشته (دوشنبه، ۲۷ آذرماه) برگزار شد، عنوان کرد: هدف از مشارکت در جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت، این است که سازمان‎ها و شرکت‎های تابعه وزارت نفت با استقرار روند ارزیابی EFQM به صورت سالانه، در مسیر رشد و تعالی گام بردارند و بتوانند از مزایای این سیستم بهره‎مند شوند.
در این نشست، دبیر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و نمایندگان هر یک از چهار شرکت اصلی وزارت نفت به تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه پرداختند.
بر اساس این گزارش، نظام‌نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت به منظور پیاده سازی و گسترش فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر در مجموعه صنعت نفت، اسفندماه سال گذشته از طرف وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان و مدیران کل و رؤسای واحدهای مستقل ستادی ابلاغ و و به دنبال آن، نخستین نشست شورای سیاست‎گذاری با محوریت ابلاغ این نظام‌نامه، اول خردادماه امسال برگزار شد. مطابق با برنامه زمانبندی شده، برگزاری جشن پایانی نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در نیمه نخست اسفندماه ۹۶ خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.